Obsah

Stránky, kde je možné procvičovat angličtinu:

https://www.umimeanglicky.cz/

https://www.jazyky-online.info/

 

20.4.2020 - Informace 1

Vážení rodiče a žáci,

děkuji všem za zasílanou práci ... a chtěla jsem vám říct, že pokud máte problém s tiskárnou, není nutné si celý úkol vytisknout a následně mi ho celý zaslat naskenovaný, či nafocený, ale stačí, když budou vaše odpovědi zapsané v sešitě angličtiny (prosím dobře označené, ať vím, o co se jedná) - a ty mi pošlete nafocené přílohou.

Hezký den. Petra Čapková

 

20.4.2020 – Informace 2

Vážení rodiče a žáci,

dovoluji si upozornit na možnost využití četby zdarma na platformě OLB (Oxford Learner’s Bookshelf)

Vytvoření uživatelského účtu na Oxford Learner´sBookshelf je velmi snadné (návod naleznete v příloze níže), můžete zde aktivovat četbu a vybrat si ze 148 titulů zjednodušené četby Oxford University Press.  (nabídka četby zdarma platí do 30.6.2020)

Oxford Readers Collections jsou v úrovních A1(začátečníci) –B1/B2(úroveň maturity), stačí si vybrat.

Věřím, že to může být pro žáky přínosem i rozptýlením, zvláště v této době.


Aktivace četby

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 14 (15.6.-19.6.2020)

Milí žáci,

letošní školní rok se chýlí ke konci… pěkné počasí už vás asi láká ven…takže na tento týden si dáme poslední písničku.

A protože už se v tomto školním roce asi neuvidíme, tak vám chci popřát pěkné prázdniny. Snažte se vše nezapomenout a pokud potkáte nějakého cizince mluvícího anglicky, tak se nestyďte a trénujte a trénujte😊

Mějte se moc hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 13 (8.6.-12.6.2020)

Milí žáci,

školní rok se nám pomalu chýlí ke konci a já bych chtěla poděkovat všem, kteří jste se k práci, kterou jsem posílala postavili zodpovědně a zvládli jste i dobu, kdy to, jestli se budete učit, bylo hlavně na vaší zodpovědnosti a vašem rozhodnutí.

A před některými z vám musím opravdu smeknou, protože jste mi posílali práci včas a vzorně vypracovanou.

Tento týden necháme už volnější tempo a vaším úkolem bude

  1. písnička Song - poslech   Song - text   Song - obrázek

a

  1. práce s textem (v textu najdete označené věty …. ty přeložte, udělejte u nich zápor a otázku) Práce s textem

 

Mějte se hezky. Petra Čapková

PS: POŘÁD PLATÍ, POKUD VÁM CHYBÍ NĚJAKÝ MATERIÁL, STAVTE SE PRO NĚJ ZA MNOU DO ŠKOLY, DÁM VÁM HO VYTIŠTĚNÝ.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 12 (1.6.-5.6.2020)

Milí žáci,

… blíží se doba uzavírání známek …. a já (na základě doporučení ministerstva o hodnocení žáků) budu při rozhodování o vaší známce přihlížet k prospěchu z předcházejícího pololetí, dále k vašim známkám do doby „koronaviru“ a dále pak také k vaší práci během „koronavirového“ období ... tj. jestli jste poslali vše, co jsem zadala (vysoká váha známky) a jak jste si se zadáním prac. listů poradili.

… no a protože značná část z vás má v prac. listech chybějící části … tento týden … máte za úkol pouze písničku Song poslech, Song - text , Song - obrázeka …. zkontrolovat všechny vaše odevzdané práce … a doposlat chybějící části.

 

!!!!!!!Znovu opakuji … pro ty … kteří neposlali nic …nebo velmi malou část (aktuálně je možné si PL vyzvednout ve škole vytisknuté - stačí napsat a domluvit se) …. bylo by velmi zbytečné, abych vás musela kvůli nedostatku podkladů pro vaše hodnocení zkoušet v náhradním – srpnovém termínu.

…i všem ostatním doporučuji... materiály si nechat… v následujícím šk. roce máme krásný materiál na opakovací testy😊

 

V případě nesouhlasu se známkou lze vždy požádat o přezkoušení.

S pozdravem

Mgr. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 11 (25.5.-29.5.2020)

Milí žáci,

v tomto týdnu, vás  čeká práce s textem, procvičování slovní zásoby, opakování gramatiky a písnička. 

Video o Robovi ...necháme zase napříště, ať si chvilku vydechnete:-).

Znovu jsem vám zadala gramatickou tabulku ... tentokráte jsem přidala ukázku, trochu jste to tam motali... tak doufám, že tentokrát už bude vše v pořádku.

Moc vám děkuji za zasílané práce a pokud s něčím moc bojujete, tak mi napište a já se vám vše pokusím dovysvětlit.

V pátek 22.5. si nikdo pro vytištěnou verzi nedorazil... bohužel ani ti , kteří mi zatím žádnou práci neposlali ) nebo toho neposlali moc ... od pondělí 25.5. ve škole budu vždy v pondělí , úterý a v pátek v době od 8-12 hodin ... budu ráda, když si pro zadané úkoly dojdete, abychom to pak nemuseli ladit poslední týden v srpnu.

Mějte se hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 10 (18.5.-22.5.2020)

Milí žáci,

v tomto týdnu, vás jako obvykle čeká práce s textem, procvičování slovní zásoby, opakování gramatiky, písnička a video o Robovi.

Moc vám děkuji za zasílané práce a pokud s něčím moc bojujete, tak mi napište a já se vám vše pokusím dovysvětlit.

Pro ty z vás, kteří stále bojujete s technickým vybavením… v pátek 22.5. budu ve škole, takže mi prosím napište, kdy vám bude vyhovovat stavit se pro vytištěnou verzi.

Mějte se hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 9 (11.5.-15.5.2020)

Milí žáci,

tento týden je zadaná práce spíše „opakování“ …takže koukněte do přecházejících materiálů a ..opakujte😊

 

Důležité!!!!!

Někteří z vás měli a stále ještě mají problém se zasíláním prací. (není vás mnoho..)

Od pátku 22.5. budou všechny materiály ve škole nachystané a vytisknuté k vaší dispozici. Stačí se se mnou telefonicky či e-mailem domluvit a já vám ráda chybějící materiály ve škole předám.

Hezký den.

Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 8 (4.5.-8.5.2020)

Dobrý den, všem😊

snažím se vždy pro přehlednost, vše vložit do jednoho dokumentu … ale, jak se zdá, některé z vás takový formát "zlobí".. takže přejdu na systém vkládání jednotlivých úkolů.

Práci ve wordu všichni znáte, a obrázky si otevřete v „malování“ a pak lze buď přímo psát (ikona štětce – eventuálně tužky -  a nebo vkládat text - ikona“A“).

Mějte se hezky a pokud někomu něco nefunguje ….kontaktujte mě prosím hned a nějak to zkusíme doladit😊

Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 7 (27.4.-1.5.2020)

Milí žáci,

níže najdete nové zadání pro další týden. Časová dotace práce je zhruba 60 minut. A protože se nikdo neohradil proti písničkám, tak na tento týden dostanete další. Doufám, že se bude líbit.

Mějte se hezky a těším se na vaši práci. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 6 (20.4.-24.4.2020)

Milí žáci,

děkuji za všechnu vaši práci a níže najdete nové zadání. Časová dotace práce je zhruba 60 minut. Pokud už máte dost písniček, tak mi napište … a já je na chvíli vynechám😊

Mějte se hezky a těším se na vaši práci.Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 5 (14.4.-17.4.2020)

Práce na tento týden - čas. dotace je zhruba 60-90 minut. Doufám, že se vám písnička v minulém týdnu líbila - dnes přidávám další. (Je z filmu "Pomáda")

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 4 (6.4.-10.4.2020)

Časová dotace na celý prac. list je zhruba 60-90 minut.

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 3 (30.3.-3.4.2020)

Časová dotace na celý prac. list je zhruba 60-90 minut. Prac. list má 4 části

  1. Poslech – poslech
  2. Gramatika – minulý čas, there is,was
  3. Vocabulary – předložky, minulé tvary neprav. sloves, slovní zásoba - house
  4. Reading

prac. list - týden 3

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 2 (23.-27.3.2020)

Vážení žáci a rodiče, všem vám děkuji za zaslané vyprac. prac. listy. Pokud jsem je ještě neposlala zpět opravené ... omlouvám se, ale v pátek mi dorazila největší zásilka ... všechny prac. listy  co nejdříve opravím a zašlu zpět.

Níže najdete práci na druhý týden. Jedná se o souhrnné opakování - gramatiky, slovní zásoby a práce s krátkým textem. Opět vás poprosím o zaslání prac. listů ke kontrole, aby toho - až se uvidíme nebylo moc.

Časová dotace na vypracování prac. listu je zhruba 60 minut.

Děkuji a přeji vám mnoho energie. Hezký den. Petra Čapková

PRACOVNÍ LIST 2 - ANGLICKÝ JAZYK - 23.-27.3.2020.docx (37.3 kB)

Někteří mi psali, že dokument nemohou otevřít ...tak pro ně jsem celý prac. list ještě jednou vložila níže..

 

PROCVIČOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY -  NEPRAVIDLENÁ SLOVESA

(OPIŠTE 3x VŠECHNY TŘI TVARY NEPRAVIDELNÝCH SLOVES-stačí anglická verze)

BE

WAS,WERE

BEEN

BECOME

BECAME

BECOME

BEGIN

BEGAN

BEGUN

BITE

BIT

BITTEN

BREAK

BROKE

BROKEN

BRING

BROUGHT

BROUGHT

BUILD

BUILT

BUILT

[biː/wɒz,wɜː /biːn]

[bɪˈkʌm/bɪˈkeɪm/

bɪˈkʌm]

[bɪˈgɪn/bɪˈgæn/

bɪˈgʌn]

[baɪt/bɪt/bɪtən]

 

[breɪk/brəʊk/

brəʊkən]

[brɪŋ/brɔːt/brɔːt]

 

[bɪld/bɪlt/bɪlt]

BÝT

STÁT SE

ZAČÍT

KOUSNOUT

ROBÍT, ZLOMIT

PŘINÉST

POSTAVIT

 

BUY

BOUGHT

BOUGHT

CATCH

CAUGHT

CAUGHT

CHOOSE

CHOSE

CHOSEN

COME

CAME

COME

COST

COST

COST

DO

DID

DONE

DRAW

DREW

DRAWN

[baɪ/bɔːt/bɔːt]

[kætʃ/kɔːt/kɔːt]

[tʃuːz/tʃəʊz/tʃəʊzən]

[kʌm/keɪm/[kʌm]]

[kɒst/kɒst/kɒst]

[duː/dɪd/dʌn]

[drɔː/druː/drɔːn]

KOUPIT

CHYTNOUT

VYBRAT

PŘIJÍT

STÁT – O CENĚ

DĚLAT

KRESLIT

 

DRINK

DRANK

DRUNK

DRIVE

DROVE

DRIVEN

EAT

ATE

EATEN

FALL

FELL

FALLEN

FEEL

FELT

FELT

FIGHT

FOUGHT

FOUGHT

FIND

FOUND

FOUND

[drɪŋk/dræŋk/drʌŋk]

[draɪv/drəʊv/drɪvən]

[iːt/eɪt/iːtən]

[fɔːl/fel/fɔːlən]

[fiːl/felt/felt]

[faɪt/fɔːt/fɔːt]

[faɪnd/faʊnd/faʊnd]

PÍT

ŘÍDIT AUTO

JÍST

PADAT

CÍTIT

BOJOVAT

NAJÍT

 

FLY

FLEW

FLOWN

FORGET

FORGOT

FORGOTTEN

GET

GOT

GOT

GIVE

GAVE

GIVEN

GO

WENT

GONE

HAVE

HAD

HAD

HEAR

HEARD

HEARD

[flaɪ/fluː/fləʊn]

[fəˈget/əˈgɒt/fəˈgɒtən]

[get/gɒt/gɒt]

[gɪv/geɪv/gɪvən]

[gəʊ/went/gɒn]

[hæv/hæd/hæd]

[hɪə/hɜːd/hɜːd]

LETĚT

ZAPOMENOUT

DOSTAT

DÁT

JÍT

MÍT

SLYŠET

 

HIT

HIT

HIT

HURT

HURT

HURT

KNOW

KNEW

KNOWN

LEARN

LEARNT

LEARNT

LEAVE

LEFT

LEFT

LOSE

LOST

LOST

MAKE

MADE

MADE

[hɪt/hɪt/hɪt]

[hɜːt/hɜːt/hɜːt]

[nəʊ/njuː/nəʊn]

[lɜːn/lɜːnt/lɜːnt]

[liːv/left/left]

[luːz/lost/lost]

[meɪk/meɪd/meɪd]

UDEŘIT

ZRANIT

VĚDĚT

UČIT SE

OPUSTIT, ODEJÍT

ZTRATIT

VYROBIT

 

MEAN

MEANT

MEANT

MEET

MET

MET

PAY

PAID

PAID

PUT

PUT

PUT

READ

READ

READ

RIDE

RODE

RIDDEN

RING

RANG

RUNG

RUN

RAN

RUN

[miːn/ment/

ment]

[miːt/met/met]

[peɪ/peɪd/peɪd]

[pʊt/pʊt/pʊt]

[riːd/red/red]

[raɪd/rəʊd/rɪdən]

[rɪŋ/ræŋ/rʌŋ]

[rʌn/ræn/rʌn]

ZNAMENAT

SETKAT SE , SEZNÁMIT SE

PLATIT

POLOŽIT

ČÍST

JEZDIT NA KOLE

ZVONIT

BĚŽET

 

             

 

SEE

SAW

SEEN

SELL

SOLD

SOLD

SEND

SENT

SENT

SLEEP

SLEPT

SLEPT

SPEAK

SPOKE

SPOKEN

SPEND

SPENT

SPENT

STEAL

STOLE

STOLEN

[siː/sɔː/siːn]

[sel/səʊld/səʊld]

[send/sent/sent]

[sliːp/slept/slept]

[spiːk/spəʊk/spəʊkən]

[spend/spent/spent]

[stiːl/stəʊl/

stəʊlən]

VIDĚT

PRODAT

POSLAT

SPÁT

MLUVIT

STRÁVIT, UTRATIT

UKRÁST

 

           


 

SWIM

SWAM

SWUM

TAKE

TOOK

TAKEN

TEACH

TAUGHT

TAUGHT

TELL

TOLD

TOLD

WAKE

WOKE

WOKEN

WEAR

WORE

WORN

WIN

WON

WON

WRITE

WROTE

WRITTEN

[swɪm/

swæm/swʌm]

[teɪk/tʊk/

teɪkən]

[tiːtʃ/

tɔːt/tɔːt]

[tel/təʊld/təʊld]

[weɪk/wəʊk/wəʊkən]

[weə/wɔː/wɔːn]

[wɪn/wʌn/wʌn]

[raɪt/rəʊt/

rɪtən]

PLAVAT

VZÍT, BRÁT

UČIT

ŘÍCT, POVĚDĚT

VZBUDIT SE

NOSIT OBLEČENÍ

VYHRÁT

PSÁT

 

 

VOCABULARY

Jaké je další slovo?

Example: breakfast, lunch, dinner

1   yesterday, today, ________

2   sixth, seventh, ________

3   June, July, ________

4   fourteenth, thirteenth, ________

5   last month, this month, ________

6   the first of March, the second of April, ________

 

Podtrhni správnou frázi, jako odpověď na otázku – OTÁZKY PŘELOŽ

Example: Where can you leave your car?

in a car park   in a bedroom   in a restaurant

1   Where do waiters work?

     in a hospital   in a restaurant   in a factory

2   Where do you find pillows?

     in a bath  on a lamp  on a bed

3   Where are there usually towels?

     in a bathroom   in a park   in a garden

4   What goes to the fifth floor?

     a spa   reception   a lift

5   What do you use a remote control with?

     a TV  a cupboard   a station

6   Where do you buy presents or souvenirs?

     a gym  a spa   a gift shop

7   Where can you find old, historical things?

     a chemist’s   a museum   a beach

 

Přiřaď odpovědi a-k k otázkám 1-10.  – VĚTY PŘELOŽ

Example: Did you have a good day?   i

1   What’s the date today?                         ________

2   What did you think of the film?             ________

3   Where’s room 107?                              ________

4   How far is that?                                   ________

5   What do you think of the singer?           ________

6   Can you help me?                                ________

7   Are there any banks near here?             ________

8   What are you going to do tomorrow?     ________

9   Where’s the bus station?                       ________

10   When’s your birthday?                         ________

 

a   I think she’s great.

b   It’s next week.

c   Oh, about twenty kilometres.

d   Yes, there are two in the centre.

e   It depends on the weather.

f   It’s on the second floor.

g   It’s the twelfth of May.

h   Go straight on, turn left, and it’s opposite the park.

i    Yes – it was brilliant.

j    I really liked it.

k   Sure.

 

READING

1   Read the text and tick (ü) A, B, or C. – Přečti si text a zakšrtni A,B nebo C

Review of the Red Fox hotel

Last month my wife and I stayed at the new Red Fox hotel near Benton, a small village in the south of England. It’s an informal, relaxed hotel in an eighteenth-century building. We went there a month after it opened, and it was full of young fashionably dressed people from London. They go there to escape from their busy city life because it’s only ninety minutes from the capital by car.

The hotel has become very popular because its restaurant serves incredibly good food. People say it’s the best hotel food in the country. All of the food comes from the hotel’s gardens. They keep animals and grow vegetables and fruit. On some days a chef shows you round the garden, you choose your food and he cooks it for your dinner. My wife and I had chicken cooked in a delicious sauce and a warm apple cake for dessert.

The meals aren’t expensive. They’re cheaper than in many restaurants, but only hotel guests can eat there and the rooms aren’t cheap. They cost between £150 and £200 a night. But you don’t need to be very rich to stay there. Every month the hotel offers five rooms for one pound each. Look for the offers on their website. Then you need to book them by phone but do it fast because everybody is waiting for these offers. We were very lucky – we got one of the cheap rooms and we really enjoyed staying there. The rooms are beautifully decorated and quite big. The beds are a bit narrow, but for one pound, I’m not complaining!

 

Example: A lot of the hotel guests come from London.

A  True  cü    B  False  c    C  Doesn’t say  c

1   The hotel is in Benton.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

2   The hotel opened three months ago.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

3   It is an old building.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

4   The Red Fox is popular with people with young children.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

5   The writer lives in London.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

6   You can drive there from the capital in an hour and a half.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

7   Guests at the Red Fox think the food is quite good.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

8   You can’t eat at the restaurant if you aren’t staying at the hotel.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

9   The writer booked his room online.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

10   The beds in the hotel aren’t very wide.

     A  True  c    B  False  c    C  Doesn’t say  c

 

2   Read the text again and answer the questions. – Přečti si text znovu a odpověz na otázky.

1   Where is Benton?

     _________________________________________

2   Where do the chefs get their vegetables from?

     _________________________________________

3   What kind of clothes did the hotel guests wear?

     _________________________________________

4   What did the writer’s wife have for dessert?

     _________________________________________

5   How much did the writer pay for a room at the hotel?

     _________________________________________

 

3   Najdi v textu věty (+/-/?) – napiš je a vytvoř další dva tvary

ex. I work in France. I don´t work in France. Do I work in France? (větu jsem si vymyslela)

  1. větu ,ve které je sloveso – to be – v přítomném tvaru
  2. větu, ve které je sloveso – to be – v minulém tvaru
  3. větu v přítomném čase prostém
  4. větu v minulém čase prostém
  5. větu v předpřítomném čase

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 1 (16.-20.3.2020)

READING

1   Přečti si text a odpověz na otázky CELOU VĚTOU.

Isambard Brunel

Isambard Brunel was a great engineer. He built bridges, railways, tunnels, and boats. But what do we know about his life and work?

Brunel was born in Portsmouth in the south of England on 9th April 1806. His mother was English, but his father, Marc Brunel, was French. His father was a famous engineer in France, but he left his country in 1793. First he went to America and then to England, where he married an English woman in 1799. Isambard went to school in England and France, and spoke English and French.

When he returned to England from school in France, Brunel went to work for his father. In his first job, he and his father built a tunnel under the River Thames in London. Then, in 1831, Brunel won a big competition. It was for a bridge across the River Avon in Bristol in the south of England. The Clifton Suspension Bridge took 30 years to build, but today it is one the most beautiful bridges in the world.

In 1833, Brunel got a new job. He became chief engineer for the Great Western Railway Company, and work began on the train line from London to Bristol. Today, when you travel to Bristol by train, you go over beautiful bridges and through fantastic tunnels – Brunel built them all.  As well as bridges, tunnels and railways, Brunel designed some famous boats. The 'Great Western', built in 1837, was the first steamship to go across the Atlantic Ocean to the USA. And the 'Great Eastern', built in 1859, was the biggest boat in the world.

Brunel wasn’t a good businessman. The ‘Great Eastern’ was very expensive to build and he lost his money. He also smoked a lot every day and worked very hard. He was only 53 when he died on 15th September 1859.

 

Example: What was Isambard Brunel’s job?             He was an engineer.

1   Where was Isambard Brunel from?                        ________

2   What was his father’s job?                                       ________

3   What languages did Brunel speak?                         ________

4   What happened in 1799?                                          ________

5   Which company did he get a job with in 1833?    ________

6   Why did he lose his money?                                     ________

7   How old was he when he died?                                ________

 

2   Přečti si text znovu a zaškrtni  True – Pravda/False - lež.

Example: Brunel wasn’t an engineer.

True          False   - yes    

1   Brunel’s mother was French.

     True          False         

2   Brunel spoke two languages.

     True          False         

3   Brunel’s father went to the USA.

     True          False         

4   Brunel’s first job was in France.

     True          False         

5   Brunel’s first job was working with his father.

     True          False         

6   They finished building the Clifton Suspension Bridge in the 1860s.

     True          False         

7   Brunel’s train line went from London to Bristol.

     True          False         

8   Brunel didn’t like hard work.

     True          False         

 

EXERCISES -MINULÝ ČAS (2.tvar) - UDĚLEJTE CVIČENÍ (nezapomeňte věty přeložit!)

Vyber správnou variantu a věty přelož.

  1. I maked / made a cake for my son.
  2. We had / haved a big house nears the bridge.
  3. They buyed / bought a new car.
  4. I taught / thought English last year.
  5. Sue drunk / drank a cup of coffee.
  6. She loosed / lost her key   
  7. We goed / went to the cinema.
  8. She win / won a gold medal.
  9. My mother seen / saw her  best friend at the café.
  10. He done / did her homework.

Věty napiš v MINULÉM - záporném tvaru, nebo v otázce – podle znaménka v závorce vedle věty, věty přelož.

1) John rode a bicycle after school. ( - ) ---------------------

2) Mary went to the beach with her friends. ( - ) -----------

3) They bought a new car.  ( ? ) ------------------------------

4) Ben did the housework. (- ) --------------------------------

5) David got up very early this weekend. (- ) ----------------

6) Elisa wrote great essays. ( ? ) -----------------------------

7) Denis had breakfast with her family. ( ? ) ----------------

8) Sean took his son to school. ( ? ) --------------------------

9) Don found the correct answer. ( - ) -----------------------

 

Doplň věty za použití tvaru slovesa v minulém čase, věty přelož.

  1. My parents -------- ( go ) to Barcelona last week. They ------( say ) it was a great holiday.
  2. We ---------- ( fly ) to Rome last month.
  3. Our teacher ------------ ( teach ) English in Spain.
  4. The pupils ---------- ( write )  their names on the board.
  5. My neighbors ---------- ( make ) too much noise last night.
  6. Deniz ---------- ( sleep ) ten hours yesterday. He -------- ( be ) very tired.
  7. Mel ---------- ( get ) up late this morning.
  8. Bary ---------- ( give ) a present to his best friend.
  9. Sheldon ---------- ( do ) his best to win the race.
  10. My sister --------- ( wake ) me up this morning.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Milí žáci,

protože se nemůžeme setkat osobně, níže najdete na každý týden úkoly, které prosím vypracujte. Řešení pracovních listů mi prosím zašlete ke kontrole do pátku daného týdne na můj e-mail: capkovabreznik@seznam.cz - vypracované prac. listy vám zkontroluji a pošlu opravené zpátky.

V případě, že nemůžete vypracované pracovní listy zaslat, vyberu je vypracované první den, kdy se znovu ve škole uvidíme. Chybějící, či nevypracované listy ohodnotím známkou 5.

V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na výše uvedeném e-mailu. 

Přeji vám, ať se vám i vašim blízkým vir vyhne.

Petra Čapková