Navigace

Obsah

Stránky, kde je možné procvičovat angličtinu:

http://www.jazyky-online.info/

https://www.umimeanglicky.cz/

 

20.4.2020 - Informace 1

Vážení rodiče a žáci,

děkuji všem za zasílanou práci ... a chtěla jsem vám říct, že pokud máte problém s tiskárnou, není nutné si celý úkol vytisknout a následně mi ho celý zaslat naskenovaný, či nafocený, ale stačí, když budou vaše odpovědi zapsané v sešitě angličtiny (prosím dobře označené, ať vím, o co se jedná) - a ty mi pošlete nafocené přílohou.

Hezký den. Petra Čapková

 

20.4.2020 – Informace 2

Vážení rodiče a žáci,

dovoluji si upozornit na možnost využití četby zdarma na platformě OLB (Oxford Learner’s Bookshelf)

Vytvoření uživatelského účtu na Oxford Learner´sBookshelf je velmi snadné (návod naleznete v příloze níže), můžete zde aktivovat četbu a vybrat si ze 148 titulů zjednodušené četby Oxford University Press.  (nabídka četby zdarma platí do 30.6.2020)

Oxford Readers Collections jsou v úrovních A1(začátečníci) –B1/B2(úroveň maturity), stačí si vybrat.

Věřím, že to může být pro žáky přínosem i rozptýlením, zvláště v této době.


Aktivace četby

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 14 (15.6.-19.6.2020)

Milí žáci,

letošní školní rok se chýlí ke konci… pěkné počasí už vás asi láká ven…takže na tento týden si dáme poslední písničku.

A protože už se v tomto školním roce asi neuvidíme, tak vám chci popřát pěkné prázdniny. Snažte se vše nezapomenout a pokud potkáte nějakého cizince mluvícího anglicky, tak se nestyďte a trénujte a trénujte😊

Mějte se moc hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 13 (8.6.-12.6.2020)

Milí žáci,

školní rok se nám pomalu chýlí ke konci a já bych chtěla poděkovat všem, kteří jste se k práci, kterou jsem posílala postavili zodpovědně a zvládli jste i dobu, kdy to, jestli se budete učit, bylo hlavně na vaší zodpovědnosti a vašem rozhodnutí.

A před některými z vám musím opravdu smeknou, protože jste mi posílali práci včas a vzorně vypracovanou.

Tento týden necháme už volnější tempo a vaším úkolem bude

  1. písnička Song - poslech   Song - text   Song - obrázek

a

  1. práce s textem (v textu najdete označené věty …. ty přeložte, udělejte u nich zápor a otázku) Práce s textem

 

Mějte se hezky. Petra Čapková

PS: POŘÁD PLATÍ, POKUD VÁM CHYBÍ NĚJAKÝ MATERIÁL, STAVTE SE PRO NĚJ ZA MNOU DO ŠKOLY, DÁM VÁM HO VYTIŠTĚNÝ.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 12 (1.6.-5.6.2020)

Milí žáci,

… blíží se doba uzavírání známek …. a já (na základě doporučení ministerstva o hodnocení žáků) budu při rozhodování o vaší známce přihlížet k prospěchu z předcházejícího pololetí, dále k vašim známkám do doby „koronaviru“ a dále pak také k vaší práci během „koronavirového“ období ... tj. jestli jste poslali vše, co jsem zadala (vysoká váha známky) a jak jste si se zadáním prac. listů poradili.

… no a protože značná část z vás má v prac. listech chybějící části … tento týden … máte za úkol pouze písničku Song poslech, Song - text , Song - obrázeka …. zkontrolovat všechny vaše odevzdané práce … a doposlat chybějící části.

 

!!!!!!!Znovu opakuji … pro ty … kteří neposlali nic …nebo velmi malou část (aktuálně je možné si PL vyzvednout ve škole vytisknuté - stačí napsat a domluvit se) …. bylo by velmi zbytečné, abych vás musela kvůli nedostatku podkladů pro vaše hodnocení zkoušet v náhradním – srpnovém termínu.

…i všem ostatním doporučuji... materiály si nechat… v následujícím šk. roce máme krásný materiál na opakovací testy😊

 

V případě nesouhlasu se známkou lze vždy požádat o přezkoušení.

S pozdravem

Mgr. Petra Čapková

____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 11 (25.5.-29.5.2020)

Milí žáci,

v tomto týdnu, vás  čeká práce s textem, procvičování slovní zásoby, opakování gramatiky a písnička. 

Znovu jsem vám zadala gramatickou tabulku ... tentokráte jsem přidala ukázku, trochu jste to tam motali... tak doufám, že tentokrát už bude vše v pořádku.

Moc vám děkuji za zasílané práce a pokud s něčím moc bojujete, tak mi napište a já se vám vše pokusím dovysvětlit.

V pátek 22.5. si nikdo pro vytištěnou verzi nedorazil... bohužel ani ti , kteří mi zatím žádnou práci neposlali ) nebo toho neposlali moc ... od pondělí 25.5. ve škole budu vždy v pondělí , úterý a v pátek v době od 8-12 hodin ... budu ráda, když si pro zadané úkoly dojdete, abychom to pak nemuseli ladit poslední týden v srpnu.

Mějte se hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 10 (18.5.-22.5.2020)

Milí žáci,

v tomto týdnu, vás jako obvykle čeká práce s textem, procvičování slovní zásoby, opakování gramatiky a písnička.

Moc vám děkuji za zasílané práce a pokud s něčím moc bojujete, tak mi napište a já se vám vše pokusím dovysvětlit.

Pro ty z vás, kteří stále bojujete s technickým vybavením… v pátek 22.5. budu ve škole, takže mi prosím napište, kdy vám bude vyhovovat stavit se pro vytištěnou verzi.

Mějte se hezky. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 9 (11.5.-15.5.2020)

Milí žáci,

tento týden je zadaná práce spíše „opakování“ …takže koukněte do přecházejících materiálů a ..opakujte😊

 

Důležité!!!!!

Někteří z vás měli a stále ještě mají problém se zasíláním prací. (není vás mnoho..)

Od pátku 22.5. budou všechny materiály ve škole nachystané a vytisknuté k vaší dispozici. Stačí se se mnou telefonicky či e-mailem domluvit a já vám ráda chybějící materiály ve škole předám.

Hezký den.

Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 8 (4.5.-8.5.2020)

Dobrý den, všem😊

snažím se vždy pro přehlednost, vše vložit do jednoho dokumentu … ale, jak se zdá, některé z vás takový formát "zlobí".. takže přejdu na systém vkládání jednotlivých úkolů.

Práci ve wordu všichni znáte, a obrázky si otevřete v „malování“ a pak lze buď přímo psát (ikona štětce – eventuálně tužky -  a nebo vkládat text - ikona“A“).

Mějte se hezky a pokud někomu něco nefunguje ….kontaktujte mě prosím hned a nějak to zkusíme doladit😊

Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 7 (27.4.-1.5.2020)

Milí žáci,

níže najdete nové zadání pro další týden. Časová dotace práce je zhruba 60 minut. A protože se nikdo neohradil proti písničkám, tak na tento týden dostanete další. Doufám, že se bude líbit.

Mějte se hezky a těším se na vaši práci. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 6 (20.4.-24.4.2020)

Milí žáci,

děkuji za všechnu vaši práci a níže najdete nové zadání. Časová dotace práce je zhruba 60 minut. Pokud už máte dost písniček, tak mi napište … a já je na chvíli vynechám😊

Mějte se hezky a těším se na vaši práci. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 5 (14.4.-17.4.2020)

Práce na tento týden - čas. dotace je zhruba 60-90 minut. Doufám, že se vám písnička v minulém týdnu líbila - dnes přidávám další. (Je z filmu "Pomáda")

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 4 (6.4.-10.4.2020)

Časová dotace na celý prac. list je zhruba 60-90 minut.

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 3 (30.3.-3.4.2020)

Časová dotace na celý prac. list je zhruba 60-90 minut. Prac. list má 4 části

  1. Poslech - poslech
  2. Gramatika – opakování přítomný prostý x průběhový, sloveso to be, přivlastňovací zájmena
  3. Vocabulary – opakování přídavných jmen
  4. Reading

prac. list - týden 3

Těším se na vaši vypracovanou práci. Hezký den. Petra Čapková

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 1  (23.-27.3.2020)

Vážení rodiče, všem vám děkuji za zaslané vyprac. prac. listy. Pokud jsem je ještě neposlala zpět opravené ... omlouvám se, ale v pátek mi dorazila největší zásilka ... určitě  ale všechny prac. listy opravím a zašlu zpět.

Níže najdete práci pro vaše děti na druhý týden. Jedná se o souhrnné opakování - gramatiky, slovní zásoby a práce s krátkým textem. Opět vás poprosím o zaslání prac. listů ke kontrole, aby toho - až se uvidíme nebylo moc.

Časová dotace na vypracování prac. listu je zhruba 60 minut. Děkuji a přeji vám mnoho energie.

Hezký den. Petra Čapková

PRACOVNÍ LIST 2 - 23.-27.3.2020.docx (19.15 kB)

_____________________________________________________________________________________________________________________________

TÝDEN 1  (16.-20.3.2020)

ODPOVĚZTE NA OTÁZKY KE KNÍŽCE SHREK – !!!!!!CELÝMI VĚTAMI!!!!

SHREK  (level 1) – QUESTIONS

page 2+3

  1. What is the ogre´s name?                                                                                       
  2. What is the Princess´s name?                                                                                  
  3. Where does she live?                                                                                              
  4. Who does she live with?                                                                                          
  5. What does Donkey like?                                                                                          
  6. Is Dragon always hungry?                                                                                        
  7. What does Lord Farquaad want to be?                                                                   
  8. What colour is Lord Farquaad´s hat?                                                                      

…write the opposites:

cry –                                       

queen –                                 

ugly –                                     

CHAPTER ONE

page 6

  1. Where does Shrek live?                                                                                           
  2. Is he happy there?                                                                                                  
  3. Is it a noisy home?                                                                                                  

page 7

  1. Where does Lord Farquaad live?                                                                            
  2. Is he nice?                                                                                                               

page 8

  1. Is Princess Fiona beautiful or ugly?                                                                         
  2. Who does Lord Farquaad want to marry?                                                              
  3. What does he want to be?                                                                                     
  4. Where does Princess Fiona live?                                                                             
  5. Who does she live with?                                                                                          
  6. Is she happy?                                                                                                          
  7. Why is she sad?                                                                                                       

page 9

  1. Where does Shrek find Donkey?                                                                             
  2. What does Donkey like?                                                                                          
  3. What does Donkey want?                                                                                       
  4. Does Donkey go with Shrek?                                                                                  
  5. Is Shrek smiling in the picture?                                                                               

page 10

  1. What does Shrek find in his swamp?                                                                      
  2. Is the swamp quiet?                                                                                               
  3. Is Shrek happy?                                                                                                       
  4. Why are the fairy tale characters in the swamp?                                                   
  5. How many pigs can you see in the picture?                                                            

page 11

  1. What does Shrek want?                                                                                          
  2. Does donkey go with Shrek?                                                                                   

CHAPTER TWO

page 12

  1. Where do Shrek and donkey go?                                                                            
  2. Whose castle is it?                                                                                                   
  3. Does Shrek want the fairy tale characters in his swamp?                                      

page 13

  1. What does Lord Farquaad want from Shrek?                                                         
  2. Does Shrek agree?                                                                                                  
  3. What animals can you see in the picture?                                                              
  4. What colour are Lord Farquaad´s gloves?                                                              

page 14

  1. How do Shrek and Donkey travel?                                                                          
  2. Does Donkey talk a lot?                                                                                           
  3. Does Shrek like Donkey?                                                                                         
  4. Is it day or night in the picture?                                                                              

page 15

  1. Is Donkey scared?                                                                                                   
  2. Is it sunny in the castle?                                                                                          
  3. What is Donkey looking in?                                                                                    

page 16

  1. Does Donkey run away from the dragon?                                                              
  2. Is Dragon a boy or a girl?                                                                                         
  3. Does Donkey like Dragon´s eyes?                                                                            
  4. Is Dragon angry?                                                                                                      

page 17

  1. Where is Princess Fiona?                                                                                         
  2. Is she ugly?                                                                                                              
  3. Do Shrek and Princess run away from Dragon?                                                      
  4. Does Donkey run away too?                                                                                   

page 18         

  1. Does Shrek want to marry Princess Fiona?                                                             
  2. Who wants to marry Princess Fiona?                                                                      
  3. Is it far to Lord Farquaad´s castle?                                                                          

page 19

  1. What do Shrek and Fiona do together?                                                                  
  2. Shrek invites Princess Fiona to his swamp. T/F
  3. Princess Fiona is wearing a blue dress. T/F

page 20

  1. Why is Donkey frightened?                                                                                    
  2. Does Shrek know that Princess Fiona is an ogre too?                                             

CHAPTER THREE

page 21

  1. When does Lord Farquaad come?                                                                          
  2. Who does he come with?                                                                                        
  3. Does Lord Farquaad like Princess Fiona?                                                                
  4. Does he want to marry Princess Fiona?                                                                 
  5. Does Princess Fiona like Lord Farquaad?                                                               
  6. How does Shrek feel?                                                                                              
  7. Is Princess Fiona shorter or taller than Lord Farquaad?                                         

page 22

  1. Who can you see in the picture?                                                                             
  2. What does Donkey say?                                                                                          
  3. Where do they go?                                                                                                  

page 23

  1. Is Princess Fiona happy with Lord Farquaad?                                                        
  2. What colour is her dress?                                                                                        
  3. Who comes in?                                                                                                        
  4. What does Shrek say?                                                                                             

page 24

  1. Is it evening or morning?                                                                                        
  2. Is Fiona a princess of an ogre now?                                                                        
  3. Does Shrek think Fiona is ugly?                                                                               
  4. How does Lord Farquaad feel?                                                                               
  5. Who comes suddenly into the castle?                                                                    
  6. What does Dragon do with Lord Farquaad?                                                          

page 25

  1. Where do Shrek and Fiona marry?                                                                         
  2. Are they frightened in the picture?                                                                        

…write the opposites:

eat –                                      

happy –                                 

morning –                   ______________________________________________________________________________________________________________________

Milí žáci,

protože se nemůžeme setkat osobně, níže najdete na každý týden úkoly, které prosím vypracujte. Řešení pracovních listů mi prosím zašlete ke kontrole do pátku daného týdne na můj e-mail: capkovabreznik@seznam.cz - vypracované prac. listy vám zkontroluji a pošlu opravené zpátky.

V případě, že nemůžete vypracované pracovní listy zaslat, vyberu je vypracované první den, kdy se znovu ve škole uvidíme. Chybějící, či nevypracované listy ohodnotím známkou 5.

V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na výše uvedeném e-mailu. 

Přeji vám, ať se vám i vašim blízkým vir vyhne.

Petra Čapková