Úterý 13.4.
On-line lesson will be at12:05 on Teams
- převádění oznamovacích vět do otázky a záporu
- watch this video about Venice (Italy) - 9 minuts and write some interesting places and sights of the town
- potom budeme tvořit věty v minulém a budoucím čase v souvilosti s Benátkami
- využijte slovesa - visit travel, see. admire(obdivovat), ride along, go for a walk, have a rest, go along
- kdo bude chtít, může alespoň 10 vět poslat - dobrovolný úkol
Pondělí 12.4.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- mezitím sami napíšete řady všech časů - sloveso a osobu zadám - tak jak postupujeme obvykle - přítomné časy, minulé časy, budoucí časy a u každého kladná, záporná a tázací věta
- větší část hodiny zaplní úkol, který dostanete zadaný v hodině - bude to formou písemného vyprávění - úkol mi pošlete do limitu, který si také sdělíme. Nebude to nic těžkého.
Pátek 9.4.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- pokračování v opakování budoucích časů - vazba "going to" a použití přítomného průběhového k vyjádření budoucnosti
- prohlédneme si znovu gramatický přehled v PS strana 69
- otázky typu " What are you going to...........?" Odpovědi
- zopakujeme všechny časy na určité osobě a slovese v kladné a záporné větě a v otázce
Úterý 6.4.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- future tense ( will)- for predictions and decisions - opakování budoucího času
- věty v minulém prostém čase převedeme do budoucího
- vrátíme se k některým cvičením z lekce 2, kde byl budoucí čas
- "What will you do tomorrow"? - dialogues
- vyzkoušejte test
Úterý 30.3.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
- dnes si napíšeme slíbený gramatický test na přítomné a minulé časy a zájmena
- test bude aktivován v 12:10 - 12:15 hodin
- na práci budete mít 30 minut a pak do 5 minut odešlete - práci bych měla mít v 12:55
GRAMATICKÝ TEST (aktivován v 12:10 hodin)
Pondělí 29.3.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- gramatický test "nanečisto "
- příští hodinu píšeme gram. test - přítomné časy, minulé časy, zájmena
- watch and listen to the song" I am sailing" by Rod Steward ( přítomný průběhový čas)
- napište do sešitu tvary přít. průběhového času a převeďte je do minulého průběhového - kontrola v hodině
- Watch and listen to the song "Jealous guy Lyrics" by John Lennon (minulý průběhový čas) - napište do sešitu tvary minulého průběhového času a převeďte je do přítomného prostého času
- zápis z obou písní pošlete do pátku
Pátek 26.3.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa 3 - 4 - zkoušení
- procvičování zájmen
- procvičování přítomných a minulých časů
- Watch this video about Brno, copy and answer these questions (pošlete do úterý):
- How many days did Jen and her husband spend in Brno?
- Did they travel along the D1 highway ?
- How is the tram called in Brno?
- What german words is the tram connected with?
- Why is Brno called "judical capital" of the Czech Republic?
- What tourist attractios are there in the Old town hall?
- What tourists did they meet at the Cabbage (Vegetable) market?
- What theatre is there in Cabbage market?
- Is it the oldest theatre in central Europe?
- What statue is there in front of the theatre ?
- Which meal did Jen's husband order?
Úterý 23.3.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
- minulý prostý a minulý průběhový - procvičování
- přítomný prostý a přítomný průběhový - procvičování
- přeložte věty - zapište do gram. sešitu - zašlete do pátku ( používejte tyto 4 časy: přítomný prostý a průběhový, minulý prostý a průběhový):
- Přišel jsem domů a otevřel okno. Zrovna sněžilo.
- Co právě jíš? Snídáš každý den? Koupil sis svačinu?
- Jeli jsme na výlet a viděli mnoho zajímavých míst jižní Moravy.
- Když seděla na lavičce, přijel na kole mladší bratr.
- Zatímco chlapci hráli stolní tenis, děvčala kreslila zámek na kopci.
- Bratr nikdy nejezdí autobusem. Často chodí pěšky nebo jezdí na kole.
- Kdo včera koupil lístky?Nevěděl jsem to.
- Byli jste před 2 dny doma? Zvonil jsem, ale nikdo neotvíral.
- Měla se dobře o prázdninách ?
- Když přicházeli k autobusové zastávce, uviděli na zemi peněženku.
Opakování zájmen. Zopakujeme zájmena osobní, přivlastňovací a pády zájmen osobních. Zapíšete si do gramatiky - pošlete do pátku:
I - my -me we - our - us Předložky k pádům: without, to,
you - your -you you - your -you for, about, with,
he - his -him they - their - them
she - her - her
it - its - it
Pondělí 22.3.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- present continuous tense - minulý průběhový čas - opakování
- cvičení number 1 number 2 number 3
- drilové cvičení - vytvoříte 5 vět v minulém průběhovém čase, převedete je do záporu a pak do otázky (podobný úkol jste měli v minulém prostém čase) - celkem 15 vět - pošlete do pátku
Pátek 19.3.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
- nepravidelná slovesa - zkoušení
- procvičování minulého času
- překlad z Čj do Aj - krátké věty v minulém čase
- zhlédněte video o Bratislavě - budeme o ní tvořit věty v minulém čase (7 vět), které pošlete do pátku
Úterý 16.3.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
nepravidelná slovesa - zkoušení
-
conversation -" What did you do yesterday?"- pak si napíšeme do sešitu
-
past simple tense - procvičování - sloveso být
-
sestavíte vyprávění o výletě, který už proběhl - tedy v minulém prostém čase - tématicky zaměřený na Pálavu, Mikulov , D. Věstonice.....Inspirovat se můžete zde . Použijte slovesa - například - visit, see, travel, go for a walk, check in -ubytovat se, swim, have lunch, have a rest, pay . Úkol by měl mít alespoň 10 vět. Pošlete do pátku
Pondělí 15.3.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
nepravidelná slovesa - zkoušení
-
past simple tense - minulý čas prostý - procvičování - napíšete 5 rozvitých vět v minulém prostém čase - pak tyto věty napíšete jako otázky a následně jako záporné věty - pošlete do pátku
-
vyzkoušejte si reakce v rozhovorech v minulém čase
-
zkuste závod s roboty v doplnění tvarů v minulém čase
-
a ještě něco na porozumění ve formě " jokes ", můžete mi napsat jak jste v těchto 3 úkolech uspěli :-)
Pátek 12.3.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
-
past simple tense - opakování
-
song - podle písně cv.2/67
-
domácí úkol: projděte lekci 5 podle CD, které máte v PS
-
zde je minulý čas prostý vysvětlen: number1 number2
-
příští týden budu již zkoušet nepravidelná slovesa strana 3-4
Úterý 9.3.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
procvičování nepravid sloves (3,4)
-
začneme opakovat minulý čas prostý a průběhový
-
v pracovním sešitě strana 53/ 4,5,- celou stranu - poslat do pátku
-
song pg. 67 - " I'm only sleeping" ( by The Beatles - John Lennon) - poslechnete si a pak uděláme cv. 2
-
když jsme u The Beatles - poslechněte si ve zkratce ( asi 6 minut) všechny jejich známé songy z let 1962-70 v provedení skupiny "Walk Off The Earth". It's very interesting and rendition ( interpretace, ztvárnění) is great !
Pondělí 8.3.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
test - přítomné časy
-
nepravidelná slovesa - procvičování výslovnosti
-
tabulka strana 66 - učebnice
-
cv. 2/66, poslech cv. 3/66
Pátek 5.3.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock
-
procvičování přítomných časů - příprava na test
-
překlad Ellen MacArthur
-
poslech ke cv. 1/66 - učebnice
-
PS - 1,2,3/52 - pošlete do pondělí
-
nepravidelná slovesa - procvičování výslovnosti
-
listen to this song " Here comes the sun ". ( je od Beatles, napsal ho George Harrison, který by se nedávno dožil 78 let ( 1943-2001), píseň je stará 50 let . Comments pod videem mluví za vše - například: "This song is anti-depressant". "This should be played all over the world when pandemic is over". " It warms up people's heart". " They play it in hospital, when a patient is discharged ( propouštěn domů) after a long stay with Covid-19." There's a light at the end of the tunnel" ".
Úterý 2.3.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
present tenses - simple, continuous- opak. přítomných časů, tvoření, pravidla použití, tázací slova, příslovce spojená s časem, otázka na podmět - společně zopakujeme
-
irregular verbs - procvičování, hlavně výslovnost ( podívejte se znovu na seznam těchto sloves se zvukovou nahrávkou - viz program ze dne 9.2.)
-
cvičení na přítomné časy: č1 č2 č3 č4 - uděláte všechna čtyři cvičení a zkontrolujete podle klíče, napište mně výsledky
Pondělí 1.3.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
grammar mix - tenses ( opakování časů)
-
irregular verbs - procvičování - příprava na zkoušení v příštím týdnu
-
Heroes and heroines in Britain - dokončení textu z minulé hodiny
-
video ke zmíněným osobnostem: Bob Geldof - song " Do they know.......", Ellen MacArthur
-
cvičení 2a,b/64 z učebnice - kontrola v hodině
Pátek 26.2.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
-
zkoušení nepravidelných sloves
-
při zkoušení vypracujte do PS str. 50/2,3 - společně zkontrolujeme
-
Heroes and heroines in Britain - učebnice str. 64 - čtení, překlad, otázky
-
vyberete si jednu z osobností na str. 64 a napíšete 5 otázek k textu - pošlete do úterý
Úterý 23.2.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
zkoušení nepravidelných sloves
-
při zkoušení vypracujte do sešitu podle učebnice str. 63 - cvičení 3 a,b
-
učebnice str. 63/3 - společně ústně
-
63/5,6 - písemně do sešitu - společná kontrola
-
PS str. 50/1 - pošlete do pátku
Pondělí 22.2.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
zkoušení nepravidelných sloves na známky
-
při zkoušení vypracujete v PS str. 51, cv. 5
-
Trish's news - dokončení, otázky a doplnění slov v PS str. 50 cv. 1 podle tohoto textu
Pátek 19.2.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
Úterý 16.2.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
Pondělí 15.2.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
zkušební zkoušení nepravidelných sloves - příští hodinu známkuji ( papír str. 1-2)
-
převyprávění příběhu str. 61/4
-
workbook pg. 48/1 - cvičení vypracujete a potom text přeložíte do ČJ a pošlete do pátku ( jen ten překlad)
Pátek 12.2.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
-
grammar review ( zájmena, předložky, přídavná jména -stupňování, číslovky)
-
dialogues pg. 61/3
-
dialogues pg.61/4
-
irregular verbs - napsat 10 vět do gram sešitu - použít nepr. sloveso - předpřítomný čas - oznam. věta, otázka nebo zápor, věta by měla být v rozvité podobě, nikoli krátká holá věta - poslat do pondělí
Úterý 9.2.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
past tenses - simple, continuous
-
questions - text pg. 60
-
listening pg. 61/4
-
procvičujte nepravidelná slovesa ( 85 sloves se zvukovou nahrávkou) - velmi doporučuji , kdo nemá neprav. slovesa, může si vytisknout.
Pondělí 8.2.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
-
spring holiday - dialogues
-
grammar chat - present perfect - procvičování předpřítomného času
-
irregular verbs
-
workbook pg. 47/4,5,6 - poslat do pátku
Úterý 26.1.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
Pondělí 25.1.
On-line lesson will be at 10:20 o'clock on Teams
Pátek 22.1.
On-line lesson at 8:20 o'clock on Teams
Úterý 19.1.
Dnes nebude on-line hodina - bude samostatná práce
-
Workbook pg. 46/1,2 ( do křížovky 3.tvar - pozor na pravidelná a nepravidelná slovesa)
-
Read about Australia an try a Quiz below
-
Try to fill in the missing words to this song
Pondělí 18.1
On-line lesson will be at 10:25 o'clock on Teams
-
grammar mix, conversation
-
dialogues textbook 59/3,4,5,6
-
vyzkoušejte testy a pošlete výsledek (určitě!)
number1 number2 number3 number4 number 5
Pátek 15.1.
On-line lesson at 8:20 o'clock on Teams
Úterý 12.1.
On-line lesson will be at 12:05 o'clock on Teams
-
Grammar test
-
Present perfect - ex. 7/57 - textbook -zápis vět do gram. sešitu podle poslechu
-
Sue and Alec - pg. 58 - zápis vět v předpřít. čase do gram. sešitu
-
napsat 4 otázky do gram. sešitu ( have you ever ........... ?) - bude vysvětleno v hodině - využijeme příště
-
zkuste si testy : slovíčka 1 slovíčka 2 přítomný čas - napište mi výsledek :-)
Pondělí 11.1.
On-line lesson will be at 10:25 o'clock on Teams
-
Grammar mix, conversatin
-
present perfect -practising
-
Ambitions - reading, translation pg. 56
-
Workbook pg. 45 - 6/6,7
-
příště bude test( přít. minulý a bud, čas, zájmena, exist. vazba)
Pátek 8.1.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock on Teams
-
grammar mix
-
presen perfect - pokračování, zápis do gr. sešitu
-
Winter - weather, activities - conversation, dialogues
-
textbook pg. 56/1,2
-
workbook pg. 44-5/ 2,3,4,5
-
Have a nice weekend !
Úterý 5.1.
On-line lesson is at 12:05 o'clock on Teams
-
irregular verbs - 3. tvar
-
present perfect - předpřítomný čas - PS str. 72 - vysvětlení, zápis do gr. sešitu
-
vyzkoušejte si tento test (je to na konci stránky - online English level test) a pošlete mně výsledek (nevzdávat,nenadávat, dokončit :-))
Pondělí 4.1.
On-line lesson at 10:25 o'clock (Teams)
Pátek 18.12.
On-line lesson at 8:20 o'clock ( Teams )
Úterý 15.12.
On-line lesson at 12:05 o'clock ( Teams )
Pondělí 14.12.
On-line lesson at 10:25 o'clock ( Teams)
-
grammar -časy, stupňování příd. jmen. exista. vazba
-
There's a .................in Náměšť upon Oslava
-
Christmas time - Christmas in Britain
-
Sing a song here
Pátek 4.12.
On-line lesson at 8:20 o'clock (Teams)
-
grammar mix
-
Workbook page 42/ exercise 2,3
-
Náměšť upon Oslava - sights, telling the way
Úterý 1.12.
On-line lesson at 12:05 (TEAMS)
-
Irregular verbs - revision ( v pondělí bude test na str 1-2)
-
Prague sights, Brno sights - zápis do Projects
-
Dialogues - telling the way ( excuse me, where's ........, go along this street, turn left ........)- - cv 1, str. 54
-
watch the video about Brno sights
Pondělí 30.11,
On-line lesson at 10:25 o'clock
-
grammar review - present, past, future tenses
-
Questions- textbook pg. 53/2
-
Workbook pg. 41/5- send to Friday
Pátek 27.11.
On-line lesson at 8:20 o'clock
-
irregular verbs
-
Prague sights - dialogues
-
The history of the plague - reading in textbook pg. 53 ( historie moru) and translation
-
watch the video about Prague - napište do projektového sešitu 8 otázek k tématu Praha- pošlete do úterý 1.12.
-
ejoy the first advent Sunday !
Úterý 24.11.
On-line lesson at 12:05
-
New York sights - zápis do projekt sešitu
-
dialogues - uč. str. 51 - cv 7
-
PS str. 41, cv.4 - neposílat
Pondělí 23.11.
On-line lesson at 10:25 o'clock
-
procvičování slovíček a gramatiky , nepravidelná slovesa
-
dialogues - New York
-
Thanksgiving Day - zhlédněte informace zde a pošlete překlad textu pod slovní zásobou - do pátku 27.11.
Pátek 20.11.
On-line lesson - at 8:20 o'clock
-
Test na slovíčka L4 - A,B,C - po napsání pošlete, bude oznámkováno
-
New York(NYC, Big apple)- čtení, překlad
-
cv. cv. 2,3a,b -zaslat do příští hodiny
-
určitě zhlédněte toto video o New Yorku - můžete si tam zapnout titulky
Pondělí 16.11.
On-line lesson - at 10:20 o'clock
-
bude procvičování slovíčel L4 - A,B,C - formou chatu
-
převyprávění příběhu z učebnice str. 50 - minulý čas
-
Učebnice str. 51 - cv. 5,6,7 - plánovaná budoucnost - použití přít. průběh. času
-
Essay - " A letter to my friend " - úvod - počasí , situace - distanční výuka, info o bydlišti, co zde je , kde se to nachází ( předložky místa), kam rád chodím, proč, kam bych se chtěl podívat v kamarádově bydlišti - jeho bydliště si sami stanovite - může být v ČR nebo ve světě. nezapomeňte na pozdrav v úvodu a rozloučení na konci . Dbejte na úpravu a čitelnost - napište do projekt. sešitu. Deadline : 23.11. - pošlete na e-mail.
Pátek 13.11.
On-line lesson will be at 8:20 o'clock
-
napíšeme si testík na minulý čas, nachystejte si nepravidelná slovesa
-
přítomný čas průběhový - - jeho použití k vyjádření plánované blízké budoucnosti
-
práce s textem strana 50 v učebnici
-
rozhovory podle cv. 7 str. 51
-
workbook pg. 40, ex. 1,2 -zašlete na e-mail
Úterý 10.11.
On-line lesson starts at 8:20( domluvili jsme se již dříve na tuto dobu)- změna - ve 12:05 :-)
-
napíšeme si test na zájmena, kdo bude chtít , pošle a oznámkuji
-
učebnice str. 49 cv. 3b - někdo, něco......
-
čtení - učebnice str. 50
Pondělí 9.11.
On-line lesson starts at 10:20
-
WB pg. 39 -check the answers
-
pronouns - revision ( zopakujeme zájmena osobní v pádech a přivlastňovací)
-
Workbook pg. 39-ex. 4,5 -poslat na e-mail
-
přečtěte a udělejte test na porozumění, výsledek mi napište
-
essay - příprava
Pátek 6.11.
On-line lesson starts at 8:20
-
reading - workbook pg. 38
-
irregular verbs
-
grammar review - testík nanečisto
-
zaslat odložený úkol z minulé hodiny ( někdo už zaslal)
Úterý 3.11.
Hi, we will work on-line again at 12:05
-
grammar test - pouze cvičně ( věty zaměřeny k tématu Londýn)
-
opakování o Londýně
-
četba o Londýně - PS str. 38
-
PS - str. 39, cv.3 - poslat na e-mail do příští hodiny
Pondělí 2.11.
Hello, we will connect on Skype at 10:20 :-)
-
gramatický test nanečisto :-) ( napíšeme si test a sami se ohodnotíte - sloveso být v přítomném a minulém čase, přítomný prostý a průběhový, minulý prostý )
-
minirozhovory podle učebnice str. 47, cv. 4 ( excuse me, where's ......how can I get to........) budeme se ptát na místa v Londýně ( Excuse me, how can I get to the Tower bridge? ) -proto si nachystejte projekt. sešit s mapou
-
budeme dále cvičit nepravidelná slovesa( připravte si přehled)
-
domácí úkol - přečíst v učebnici str. 48 - (najděte si k tomu slovíčka v PS) a napište odpovědi na otázky z učebnice ve cv. 2, str. 49
-
napište odpovědi celou větou a pošlete do příští hodiny
Pátek 23.10. 2020
-
zkusíme pracovat přes Skype - hodina začíná v 8:20 ( kdo není ve skupině , napište -viz minulá hodina )
-
Prac. sešit str. 37, cv. 4 - popsat cestu z domova do školy ( kdo už popisoval v min. úkolu, tak si vybere jiný cíl cesty ) - nezapomeňte poslat
-
Zhlédněte video, nadšený učitel angličtiny Broňa s vámi zopakuje téma předložky místa a popis cesty :-)
-
A ještě kvíz k předložkám :-) - pošlete výsledek
Have a nice autumn holiday next week , have a rest and be healthy !
Úterý 20.10. 2020
Hello, how are you skype : Hana Staňková ZŠ Březník - Try to connect :-)
-
Učebnice str. 47 cv. 4 - asking the way - dotazování na cestu - ústně doplńte členy podle pravidel , přeložte si celý rozhovor
-
Do projekt. sešitu si z rozhovoru vypište užitečné věty :
How do I get to the nearest ...... Jak se dostanu k nejbližšímu.....
Go past the......Běžte kolem .....
Turn lef/ right ........zabočte vlevo/ vpravo
Další si napište sami
-
Pak si ještě napište podobný rozhovor, kde se ptáte na určité místo třeba v Březníku - pošlete
-
Vypracujte v PS str. 37 cv 3
Pondělí 19.10. 2020
Hello,hope you are well
děkuji za posílání úkolů ( byl problém s mým e-mailem - správně je uveden zde - viz pondělí 12. 10.)
-
vypracujte v prac. sešitě str. 36 - cv. 1 - s předložkami si určitě poradíte
-
Cv 2 - doplňění členů the , a/an
Stranu 36 mi pošlete :-)
Určitý člen se používá - když o věci mluvíme podruhé a je známá.
- 3. stupeň přídav. jmen - the nearest
- řadové číslovky - the second
Neurčitý člen se používá - když mluvíme o něčem poprvé
- v existenční vazbě - There is a big building next to the school.
Pátek 16.10.2020
Hello,
Děkuji za poslání úkolů, 3 žáci se dosud neozvali, ani neuvedli důvod.
Dnes budou hlavním úkolem - předložky ( prepositions), které si najdete zde . Do gramat. sešitu si je všechny vypíšete i s českými významy. Dbejte na úpravu. Pak si ještě vyzkoušejte tento test Na e-mail mi pošlete zápis v gr. sešitě.
Pondělí 12.10,2020
Hello, children !
Jak bylo domluveno - vypracujete v prac. sešitě str. 35 cvičení 4,5,6
Opakujte si Londýn -- pomůže vám video -Top 10 attractions in London - umístěné pod textem
Ozvěte se na e-mail, jak jste ůkol splnili
Kontakt na učitele: stankovazsbreznik@seznam.cz
Úterý 13.10.2020
Děkuji za zaslání vypracovaných úkolů, bohužel se nezapojili všichni. Doufám v dodatečné splnění.
Dnes si prostudujete slovíčka L 4 - B. Přečtete a přeložíte článek v učebnici str. 46. Písemně odpovězte na otázky ve cv. 1/46
Vyzkoušejte si tento test a sami si ho vyhodnoťte.Napište mi výsledek.
A na závěr jednu nadčasovou píseň, kterou dobře znáte. :-)