Obsah
Probrané učivo:
22. 1.
- UČ str. 72/1 ústně
- žlutý rámeček pročíst si
- 72/2 ústně nebo na F
- 72/3 na F + kontrola
- PS str. 44 dokončit
21. 1.
- UČ str. 71/1 ústně
- 71/2, 3, 4 na F + ústní kontrola a odůvodnění
- PS str. 44/1, 2, 3, 4 (první polovina strany)
- PÍS str. 26
20. 1.
- UČ str. 70/1 + žlutý rámeček ústně
- 70/2 na F
- 70/3 dvojice napsat do ŠS
- žlutý rámeček ústně
- PS str. 43 dokončit
- PÍS str. 25
- ČÍT str. 56, 57
19. 1.
- UČ str. 69
- 69/1, 2 ústně
- pročíst si žlutý rámeček
- 69/3 na F + ústní kontrola a odůvodnění
- PS str. 43 - první polovina
18. 1.
- psali jsme diktát
- UČ str. 68 - nadpis do ŠS: VYJMENOVANÁ SLOVA PO S + vypsat si řadu vyjmenovaných slov do ŠS
- pročíst si celou tabulku na straně 68
15. 1.
- UČ str. 67 SLOH
- 67/1 a 2 ústně - přečíst si, zodpovědět otázky a vypracovat úkoly ústně
- 67/2 b) do ŠS napsat několik vět
14. 1.
- UČ str. 66/5 - doplnit na F - vybrat si 6 slovních spojení a vymyslet s každým 1 větu = 6 vět napsat do ŠS
- 66/5b) - odpovědi napsat do ŠS
- ČÍT str. 55 - přečíst si báseň, vybrat si jedno z povolání dole na straně a splnit úkol dle zadání (do SEŠ ČTENÍ)
13. 1.
- UČ str. 65/1 ústně
- 65/2 do ŠS
- 65/3 doplnit na F a do ŠS napsat jednu vymyšlenou větu z každého sloupce
- 65/4 na F
- PS str. 42 dokončit
- PÍS str. 24
12. 1.
- pracovali jsme v pracovních listech
11. 1.
- PS str. 42/1, 2, 3 - první půlka strany
8. 1.
- ČÍT str. 52, 53 - přečíst a otázky ústně
- ČÍT str. 54 - báseň MĚSÍCE naučit se ji do středy 13. ledna zpaměti
7. 1.
- UČ str. 64/1, 2 ústně
- žlutý rámeček projít si a uvědomit si rozdíly
- 64/3 ústně doplnit a odůvodnit
- PÍS str. 23
6. 1.
- UČ str. 62/1 a žlutý rámeček ústně
- 62/2 na F + ústní odůvodnění
- 62/2 b), c), d) ústně
- UČ str. 63/1, 2, 3 ústně
- 63/4 - první dva řádky do ŠS, zbytek ústně nebo na F
- PS str. 41
5. 1.
- opakovali jsme vyjmenovaná slova po B a L - nakopírované pracovní listy
4. 1.
- UČ str. 60 - vypsat si vyjmenovaná slova do ŠS, projít si celou tabulku na téže straně
- 61/1, 3 ústně
- 61/2 na F + ústní odůvodnění
- PS str. 40
16. 12.
- procvičovali jsme vyjmenovaná slova po B, L, M
- na procvičování můžete využít https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida
- PÍS str. 22
15. 12.
- ČÍT str. 48, 49
- PÍS str. 21
8. 12.
- UČ str. 57/1, 2 ústně
- 57/3 na F + ústní kontrola
- PS str. 36, 37 - první část
4. 12.
V rámci dnešního dne jsme pracovali na pracovních listech s mikuláškou tematikou.
3. 12.
- PL - procvičování vyjmenovaných slov po L
- zítra diktát
- PÍS str. 18
2. 12.
- PL - procvičování vyjmenovaných slov po B
- zítra diktát
1. 12.
- Opakování vyjmenovaných slov po B, L - projít si znovu všechno v učebnici, pročíst si všechny žluté rámečky
30. 11.
- UČ str. 53
- 53/1 ústně
- žlutý rámeček pročíst si
- 53/2 na F + ústní kontrola
- 53/3 - první tři řádky do ŠS
- PS str. 36 celá
27. 11.
- UČ str. 52
- 52/1 ústně
- pročíst žlutý rámeček
- 52/2, 3 na F + ústně odůvodnit
- 52/3 první dva řádky napsat do ŠS
26.11.
- UČ str. 51
- 51/1 ústně
- 51/2 na F + ústně odůvodnit
- 51/3 napsat do ŠS lidová rčení
- 51/5 projít si diktát
- PS str. 35 dokončit
- ČÍT str. 36
25. 11.
- UČ str. 50
- pročíst si žlutý rámeček
- 50/1 ústně
- 50/2 na F + ústně odůvodnit
- PS str. 35/1, 2, 3, 4, 5 - první polovina strany
- ČÍT str. 34, 35
24. 11.
- psali jsme diktát
- UČ str. 49 - do ŠS nadpis: VYJMENOVANÁ SLOVA PO L + vypsat všechna vyjmenovaná slova, řadu vyjmenovaných slov se naučit zpaměti
- projít si tabulku na str. 49
23. 11.
- v hodině jsme psali běhací diktát
- v PS jsme dělali testíky - děti, které chybí, budou psát, až přijdou do školy
- opakovat vyjmenovaná slova po B
20. 11.
- děti pracovaly v pracovní listu, který chybějící děti dostanou, jakmile se vrátí do školy
- opakovat vyjmenovaná slova po B
- v PS si projít strany 14, 15, 20, 21 - nevyplňovat, budeme dělat až ve škole
19. 11.
- UČ str. 47/1 ústně
- 47/2 na F
- žlutý rámeček pročíst si
- 47/3, 4 ústně
- PS str. 33 dokončit
- PS str. 34
18. 11.
- UČ str. 46
- 46/1 ústně
- žlutý rámeček pročíst a vysvětlit
- 46/2, 3 na F
- PS str. 32 celá
- PS str. 33/1, 2, 3, 4 (první část)
Distanční výuka:
Kdo z dětí bude mít zájem a vhodné technické podmínky, může se se mnou od 10:00 spojit přes Skype. Najdete mě pod jménem Kristýna Trojanová. Budu se na vás těšit. Vysvětlíme si, co bude potřeba a domluvíme se na další spolupráci. :-)
V pondělí 16. listopadu není ředitelské volno, vyučování bude probíhat klasicky, jak jsme zvyklí, tedy kdo bude mít zájem a možnost připojit se, uvidíme se v 10 hodin na SKYPE.
Od středy 18. 11. začíná pro 1. a 2. ročníky výuka ve školách dle platného rozvrhu, tedy od 7:25 hodin. Po celou dobu výuky musí mít děti i učitelé na ústech a nose roušky, platí i pro pobyt ve školní družině.
Vzhledem k tomu, že jsme málotřídní škola, do školy nastoupí také třetí ročník.
Školní družina bude fungovat v běžném provozu.
Je také potřeba nahlásit ve školní jídelně odběr obědů.
16. 11.
- UČ str. 45 - kdo bude online, uděláme společně
- 45/1 ústně
- 45/2 na F + ústní zdůvodnění
- 45/3 ústně
- PS str. 30, 31
13. 11.
- UČ str. 44
- 44/1 ústně
- žlutý rámeček pročíst si
- 44/2 na F + ústně
- 44/3 napsat do ŠS - prosím ofotit a poslat
- PS str. 29
12. 11.
- UČ str. 43 - BÝT
- kdo bude online, společně přečteme žluté rámečky a vysvětlíme si je
- 43/1 - ústně
- 43/2 - projdeme společně, poté napíšete prvních pět větných celků do ŠS - ofotit a poslat
- 43/3 na F + ústně zdůvodnit
- PS str. 28/1, 2, 3, 4 , 5 + boční sloupeček
- PÍS str. 17 - prosím ofotit a poslat
11. 11.
- UČ str. 42 - nadpis do ŠS: VYJMENOVANÁ SLOVA PO B + vypsat:
- být, bydlet, obyvatel, byt, příbytek, nábytek, dobytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, Přibyslav
- naučit se řadu vyjmenovaných slov zpaměti
- společně přes SKYPE projdeme každé vyjmenované slovo po B a slova příbuzná těmto vyjmenovaným slovům, kdo nebude online, projde si tabulku ze strany 42 samostatně
- ČÍT str. 33 + otázky odpovědět ústně
10. 11.
- UČ str. 41 - ŘADY VYJMENOVANÝCH SLOV - nadpis do ŠS + žlutý rámeček
- 41/1 - kdo bude online, společně přečteme a uděláme i další podúkoly
- 41/2 - uděláme společně přes SKYPE
- 41/3 - ústně, potom si libovolně vybrat 3 kořeny a vymyslet ke každému kořeni 3 slova a zapsat do ŠS
- PÍS str. 16
- ČÍT str. 32
9. 11.
- UČ str. 40 - VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKOVÉ OSNOVY
- 40/1 - přečíst úryvek
- podle obrázkové osnovy dovyprávět pohádku
- za odměnu se podívej na následující video :-)
- https://www.youtube.com/watch?v=9ioIg748L-Q
6. 11.
- UČ str. 37/2 ústně - společně přečteme a vyhledáme kořeny slov
- 37/3 - do ŠS napsat slova do tří sloupečků - první sloupeček - slova s kořenem -VOD, druhý sloupeček - slova s kořenem -LED, třetí sloupeček - slova s kořenem -ROD
- 37/4, 5 ústně
- PS str. 26/3, 4, 5 - stranu prosím ofotit a poslat
5. 11.
- UČ str. 36 - společně si přes Skype přečteme žlutý rámeček, sami si potom napíšete následující zápis do ŠS:
- Slova příbuzná mají společný základ - kořen. Jsou si blízká i svým významem. Slova příbuzná: výlet, přelet, letadlo, letecký, výletník - kořen LET . U slov můžeme určovat i předponu, která je před kořenem, a příponu, která je za kořenem, např. slovo VÝ - LET - NÍK (předpona - kořen - přípona.)
- 36/1 - společně přečteme a úkoly uděláme ústně přes Skype, potom si vypíšete všechna vyznačená slova ze cvičení 1 do ŠS a vyznačíte si v nich barevně kořen
- 36/1, d), e) ústně
- PS str. 26/1 ústně, 26/2 barevně vyznačit kořen slov
- PÍS str. 15
4. 11.
- PS str. 24 - dokončit
- PS str. 25 celá
- PÍS str. 14 dokončit - prosím ofotit a poslat
- Kdo z vás nečte žádnou knížku ve svém volném čase, tak si prosím najděte v knihovně knížku, kterou byste si rádi přečetli. Vzájemně si knížky, které máte buď rozečtené nebo se je teprve chystáte číst, ukážeme a představíme.
3. 11.
- PS str. 24/1, 2, 3, 4
- UČ str. 35 - nadpis do ŠS: SLOVA PROTIKLADNÁ + žlutý rámeček
- 35/1 přečíst a ústně udělat podúkoly
- 35/2 ústně - můžeme udělat společně přes Skype
- 35/3 - napsat dvojice do ŠS
- PÍS str. 14 - prvních 8 řádků
- ČÍT str. 30, 31 - číst nahlas a otázky odpovědět ústně
2. 11.
- UČ str. 34 - nadpis do ŠS: SLOVA SOUZNAČNÁ + žlutý rámeček
- 34/1 ústně
- 34/2 na F
- 34/3 napsat do ŠS - prosím ofotit a poslat ke kontrole
23. 10.
-
PS str. 23 celá
-
PL „JEŽEK“ - v rámci výtvarné výchovy vybarvit ☺
-
PÍS str. 13 – prosím ofotit a poslat
22. 10.
- UČ str. 33 – do ŠS nadpis: SLOVA NADŘAZENÁ, PODŘAZENÁ A SOUŘADNÁ + žlutý rámeček
- 33/1 ústně
- 33/2 napsat do ŠS – prosím ofotit a poslat ke kontrole
- 33/3 ústně nebo na F
- ČsP – TÝDEN 2, DEN 5
21. 10.
- PS str. 22/2, 3 - prosím stranu ofotit a poslat ke kontrole
- ČÍT str. 28, 29; otázky odpovědět ústně
- PL "ANANAS"
20. 10.
- UČ str. 32 - nadpis do ŠS: NAUKA O SLOVĚ + žlutý rámeček
- 32/1 přečíst si
- 32/2 přečíst si celé a podúkoly vypracovat ústně
- PS str. 22/1
- PL ČTENÍ S POROZUMĚNÍM TÝDEN 2, DEN 4 - prosím ofotit a poslat
19. 10.
- UČ str. 30, 31 - projděte si ústně test, který si napíšeme na známky, jakmile se vrátíte do školy
- PÍS str. 12 - prosím ofotit a poslat
16. 10.
- UČ str. 29/5 nejprve doplnit na F, poté první čtyři větné celky napsat do ŠS (končí slovem ...nálepky...) - tužkou vlnovkou podtrhnout slovesné tvary, určit a napsat za každý větný celek, zda se jedná o větu jednoduchou (VJ) nebo o souvětí (S) a u souvětí napsat jeho vzorec - prosím ofotit a poslat
- ČsP TÝDEN 2, DEN 3
- PÍS str. 11
15. 10.
- UČ str. 29/4 do ŠS napsat daný vzorec a k němu napsat souvětí tak, aby vzorci odpovídalo - toto cvičení prosím ofotit a poslat ke kontrole
- PL "Hrad"
- ČÍT str. 27 - přečíst si, otázky odpovědět ústně
- ČTENÍ S POROZUMĚNÍM (ČsP) TÝDEN 2, DEN 2 - společně zkontrolujeme při nástupu do školy, prosím uschovat
14. 10.
- UČ str. 28/3 podtrhnout na F slovesa vlnovkou, zakroužkovat spojky a určit vzorec souvětí
- 29/4 - napsat vzorec souvětí do ŠS a vymyslet ke každému vzorci libovolné souvětí tak, aby odpovídalo danému vzorci
- PL "Stromy a muchomůrka"
- PÍS str. 10 dokončit, kdo nestihl ve škole
- ČÍT str. 26 přečíst, otázky odpovědět ústně
Probrané učivo ze dne:
12. 10.
- PS str. 17, 18
- UČ str. 28 - nadpis do ŠS: STAVBA SOUVĚTÍ
- žlutý rámeček přečíst si
- 28/1 ústně, poté tři libovolná souvětí napsat do ŠS
9. 10.
- UČ str. 26 - pročíst si žluté tabulky
- 27/2 ústně
- 27/3 na F a ústně
8. 10.
- PS str. 13 dokončit, kdo ještě nemá hotové
- PS str. 16 dokončit
- UČ str. 26 - SPOJOVÁNÍ VĚT
- pročíst si žlutý rámeček
- 26/1 přečíst si věty a vyhledat ústně všechny spojky
- PÍS str. 8
7. 10.
- PÍS str. 7
- UČ str. 24 - žlutý rámeček přečíst si
- 24/1 - vyhledat slovesa a na F je podtrhnout vlnovkou, podle počtu sloves určit, zda se jedná o větu jednoduchou nebo o souvětí
- modrý rámeček ústně
- 25/2 - vyhledat slovesa a na F je podtrhnout vlnovkou, podle počtu sloves určit, zda se jedná o větu jednoduchou nebo o souvětí
- modrý rámeček ústně
- 25/3 ústně
2. 10.
- UČ str. 20/12, 13 ústně odůvodnit
- 21/14 doplnit na F, 4 libovolné věty napsat do ŠS
1. 10
- UČ str. 19/8 pojmenovat obrázky a seřadit názvy podle abecedy do ŠS
- 19/9 na F
- 18/3 ústně, doplňovaná slova napsat správně do ŠS
- 20/11 ústně
30. 9.
- UČ str. 18/4, 5, 6 na F + ústně odůvodnit
- 19/7 napsat správně do ŠS
- PÍS str. 5
- ČÍT str. 20, 21
29. 9.
- UČ str. 17 - nadpis do ŠS: PÁROVÉ SOUHLÁSKY UVNITŘ A NA KONCI SLOVA
- pročíst si žlutý rámeček
- 17/1, 2 na F + ústně odůvodnit
24. 9.
- UČ str. 16/8 na F nebo ústně
- 16/9 diktát - domácí příprava - příští týden budeme psát na známky
- 16/10 ústně
- PS str. 11
- PÍS str. 4
- ČÍT str. 17, 18
23. 9.
- UČ str. 15/4 na F
- 15/5 - věty v množném čísle napsat do ŠS
- 15/6, 7 ústně
- PS str. 10
- ČÍT str. 14, 15, 16
22. 9.
- UČ str. 14 - nadpis do ŠS: PSANÍ I, Í PO MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH, PSANÍ Y, Ý PO TVRDÝCH SOUHLÁSKÁCH
- vypsat si do ŠS měkké a tvrdé souhláky (ž, š, č, ř, c, j, ď, ť, ň) (h, ch, k, r, d, t, n)
- 14/3 napsat do sešitu, prozatím barevně nevyznačovat, budeme vyznačovat až zítra ve škole
- ČÍT str. 12, 13
21. 9.
- UČ str. 13/1 přečíst si text a vypracovat do ŠS cvičení 1. - 6.
- 13/13 ústně
- PÍS str. 3
- ČÍT str. 9 - 11
16. 9.
- PS str. 9
- PÍS str. 2
15. 9.
- UČ str. 12/6 ústně
- 12/7 - první řádek do ŠS
- 12/8, 9 ústně
- 12/10 vytvořené dvojice napsat do ŠS
- PS str. 8 dokončit
- ČÍT str. 6, 7, 8
- PÍS str. 2 - prvních 5 řádků
14. září
- UČ str. 11/1, 2 ústně
- 11/3 - první dva řádky napsat do ŠS
- 11/4 ústně
- 11/5 - první řádek napsat do ŠS
- PS str. 8/1, 2, 3
11. září
- PS str. 7 dokončit
- procvičovat abecedu a řazení slov podle abecedy
10. září
- UČ str. 10 - zopakovat si zpaměti abecedu
- do ŠS napsat abecedu velkými tiskacími písmeny
- 10/2, 3 ústně
- PS str. 7/ 1, 2, 3
9. září
- UČ str. 9 - Popis - naše škola
- celou stranu přečíst a ústně si vypracovat cvičení z dané strany
- při popisu naší školy užívat slova z nabídky
- PS str. 6/15, 16, 17