Obsah

Probrané učivo: 

22. 1. 

  • UČ str. 72/1 ústně
  • žlutý rámeček pročíst si 
  • 72/2 ústně nebo na F 
  • 72/3 na F + kontrola 
  • PS str. 44 dokončit 

 

21. 1. 

  • UČ str. 71/1 ústně
  • 71/2, 3, 4 na F + ústní kontrola a odůvodnění 
  • PS str. 44/1, 2, 3, 4 (první polovina strany) 
  • PÍS str. 26

 

20. 1. 

  • UČ str. 70/1 + žlutý rámeček ústně 
  • 70/2 na F 
  • 70/3 dvojice napsat do ŠS 
  • žlutý rámeček ústně 
  • PS str. 43 dokončit 
  • PÍS str. 25
  • ČÍT str. 56, 57 

 

19. 1. 

  • UČ str. 69
  • 69/1, 2 ústně 
  • pročíst si žlutý rámeček 
  • 69/3 na F + ústní kontrola a odůvodnění 
  • PS str. 43 - první polovina 

 

18. 1. 

  • psali jsme diktát 
  • UČ str. 68 - nadpis do ŠS: VYJMENOVANÁ SLOVA PO S + vypsat si řadu vyjmenovaných slov do ŠS
  • pročíst si celou tabulku na straně 68 

 

15. 1. 

  • UČ str. 67 SLOH
  • 67/1 a 2 ústně - přečíst si, zodpovědět otázky a vypracovat úkoly ústně 
  • 67/2 b) do ŠS napsat několik vět

 

14. 1. 

  • UČ str. 66/5 - doplnit na F - vybrat si 6 slovních spojení a vymyslet s každým 1 větu = 6 vět napsat do ŠS 
  • 66/5b) - odpovědi napsat do ŠS 
  • ČÍT str. 55 - přečíst si báseň, vybrat si jedno z povolání dole na straně a splnit úkol dle zadání (do SEŠ ČTENÍ)

 

13. 1. 

  • UČ str. 65/1 ústně
  • 65/2 do ŠS 
  • 65/3 doplnit na F a do ŠS napsat jednu vymyšlenou větu z každého sloupce
  • 65/4 na F 
  • PS str. 42 dokončit
  • PÍS str. 24 

 

12. 1. 

  • pracovali jsme v pracovních listech 

 

11. 1. 

  • PS str. 42/1, 2, 3 - první půlka strany

 

8. 1. 

  • ČÍT str. 52, 53 - přečíst a otázky ústně 
  • ČÍT str. 54 - báseň MĚSÍCE naučit se ji do středy 13. ledna zpaměti 

 

7. 1. 

  • UČ str. 64/1, 2 ústně 
  • žlutý rámeček projít si a uvědomit si rozdíly 
  • 64/3 ústně doplnit a odůvodnit 
  • PÍS str. 23

 

6. 1. 

  • UČ str. 62/1 a žlutý rámeček ústně 
  • 62/2 na F + ústní odůvodnění 
  • 62/2 b), c), d) ústně 
  • UČ str. 63/1, 2, 3 ústně 
  • 63/4 - první dva řádky do ŠS, zbytek ústně nebo na F 
  • PS str. 41 

5. 1. 

  • opakovali jsme vyjmenovaná slova po B a L - nakopírované pracovní listy

4. 1. 

  • UČ str. 60 - vypsat si vyjmenovaná slova do ŠS, projít si celou tabulku na téže straně 
  • 61/1, 3 ústně
  • 61/2 na F + ústní odůvodnění 
  • PS str. 40

16. 12. 

 

15. 12. 

  • ČÍT str. 48, 49
  • PÍS str. 21

 

8. 12. 

  • UČ str. 57/1, 2 ústně 
  • 57/3 na F + ústní kontrola
  • PS str. 36, 37 - první část 

 

4. 12. 

V rámci dnešního dne jsme pracovali na pracovních listech s mikuláškou tematikou. 

 

3. 12. 

  • PL - procvičování vyjmenovaných slov po L 
  • zítra diktát 
  • PÍS str. 18

 

2. 12. 

  • PL - procvičování vyjmenovaných slov po B 
  • zítra diktát 

1. 12. 

  • Opakování vyjmenovaných slov po B, L - projít si znovu všechno v učebnici, pročíst si všechny žluté rámečky

 

30. 11. 

  • UČ str. 53
  • 53/1 ústně
  • žlutý rámeček pročíst si
  • 53/2 na F + ústní kontrola 
  • 53/3 - první tři řádky do ŠS 
  • PS str. 36 celá 

 

27. 11. 

  • UČ str. 52
  • 52/1 ústně 
  • pročíst žlutý rámeček 
  • 52/2, 3 na F + ústně odůvodnit 
  • 52/3 první dva řádky napsat do ŠS 

 

26.11. 

  • UČ str. 51
  • 51/1 ústně
  • 51/2 na F + ústně odůvodnit
  • 51/3 napsat do ŠS lidová rčení 
  • 51/5 projít si diktát 
  • PS str. 35 dokončit 
  • ČÍT str. 36 

25. 11. 

  • UČ str. 50
  • pročíst si žlutý rámeček 
  • 50/1 ústně 
  • 50/2 na F + ústně odůvodnit 
  • PS str. 35/1, 2, 3, 4, 5 - první polovina strany
  • ČÍT str. 34, 35

 

24. 11. 

  • psali jsme diktát
  • UČ str. 49 - do ŠS nadpis: VYJMENOVANÁ SLOVA PO L + vypsat všechna vyjmenovaná slova, řadu vyjmenovaných slov se naučit zpaměti
  • projít si tabulku na str. 49 

 

23. 11. 

  • v hodině jsme psali běhací diktát
  • v PS jsme dělali testíky - děti, které chybí, budou psát, až přijdou do školy
  • opakovat vyjmenovaná slova po B 

 

20. 11. 

  • děti pracovaly v pracovní listu, který chybějící děti dostanou, jakmile se vrátí do školy 
  • opakovat vyjmenovaná slova po B 
  • v PS si projít strany 14, 15, 20, 21 - nevyplňovat, budeme dělat až ve škole 

 

19. 11. 

  • UČ str. 47/1 ústně
  • 47/2 na F 
  • žlutý rámeček pročíst si 
  • 47/3, 4 ústně 
  • PS str. 33 dokončit 
  • PS str. 34 

 

18. 11. 

  • UČ str. 46
  • 46/1 ústně 
  • žlutý rámeček pročíst a vysvětlit 
  • 46/2, 3 na F 
  • PS str. 32 celá 
  • PS str. 33/1, 2, 3, 4 (první část) 

 

Distanční výuka: 

Kdo z dětí bude mít zájem a vhodné technické podmínky, může se se mnou od 10:00 spojit přes Skype. Najdete mě pod jménem Kristýna Trojanová. Budu se na vás těšit. Vysvětlíme si, co bude potřeba a domluvíme se na další spolupráci. :-)

 

V pondělí 16. listopadu není ředitelské volno, vyučování bude probíhat klasicky, jak jsme zvyklí, tedy kdo bude mít zájem a možnost připojit se, uvidíme se v 10 hodin na SKYPE. 

Od středy 18. 11. začíná pro 1. a 2. ročníky výuka ve školách dle platného rozvrhu, tedy od 7:25 hodin. Po celou dobu výuky musí mít děti i učitelé na ústech a nose roušky, platí i pro pobyt ve školní družině. 

Vzhledem k tomu, že jsme málotřídní škola, do školy nastoupí také třetí ročník.  

Školní družina bude fungovat v běžném provozu. 

Je také potřeba nahlásit ve školní jídelně odběr obědů. 

 

16. 11. 

  • UČ str. 45 - kdo bude online, uděláme společně 
  • 45/1 ústně 
  • 45/2 na F + ústní zdůvodnění 
  • 45/3 ústně 
  • PS str. 30, 31 

 

13. 11. 

  • UČ str. 44
  • 44/1 ústně 
  • žlutý rámeček pročíst si 
  • 44/2 na F + ústně 
  • 44/3 napsat do ŠS - prosím ofotit a poslat 
  • PS str. 29 

 

12. 11. 

  • UČ str. 43 - BÝT 
  • kdo bude online, společně přečteme žluté rámečky a vysvětlíme si je 
  • 43/1 - ústně 
  • 43/2 - projdeme společně, poté napíšete prvních pět větných celků do ŠS - ofotit a poslat 
  • 43/3 na F + ústně zdůvodnit 
  • PS str. 28/1, 2, 3, 4 , 5 + boční sloupeček
  • PÍS str. 17 - prosím ofotit a poslat 

 

11. 11. 

  • UČ str. 42 - nadpis do ŠS: VYJMENOVANÁ SLOVA PO B + vypsat:
  • být, bydlet, obyvatel, byt, příbytek, nábytek, dobytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, Přibyslav
  • naučit se řadu vyjmenovaných slov zpaměti 
  • společně přes SKYPE projdeme každé vyjmenované slovo po B a slova příbuzná těmto vyjmenovaným slovům, kdo nebude online, projde si tabulku ze strany 42 samostatně 
  • ČÍT str. 33 + otázky odpovědět ústně 

 

10. 11. 

  • UČ str. 41 - ŘADY VYJMENOVANÝCH SLOV - nadpis do ŠS + žlutý rámeček 
  • 41/1 - kdo bude online, společně přečteme a uděláme i další podúkoly
  • 41/2 - uděláme společně přes SKYPE 
  • 41/3 - ústně, potom si libovolně vybrat 3 kořeny a vymyslet ke každému kořeni 3 slova a zapsat do ŠS 
  • PÍS str. 16 
  • ČÍT str. 32

9. 11. 

  • UČ str. 40 - VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKOVÉ OSNOVY
  • 40/1 - přečíst úryvek 
  • podle obrázkové osnovy dovyprávět pohádku 
  • za odměnu se podívej na následující video :-)
  • https://www.youtube.com/watch?v=9ioIg748L-Q

 

6. 11. 

  • UČ str. 37/2 ústně - společně přečteme a vyhledáme kořeny slov 
  • 37/3 - do ŠS napsat slova do tří sloupečků - první sloupeček - slova s kořenem -VOD, druhý sloupeček - slova s kořenem -LED, třetí sloupeček - slova s kořenem -ROD 
  • 37/4, 5 ústně 
  • PS str. 26/3, 4, 5 - stranu prosím ofotit a poslat 

 

5. 11. 

  • UČ str. 36 - společně si přes Skype přečteme žlutý rámeček, sami si potom napíšete následující zápis do ŠS: 
  • Slova příbuzná mají společný základ - kořen. Jsou si blízká i svým významem. Slova příbuzná: výlet, přelet, letadlo, letecký, výletník - kořen LET . U slov můžeme určovat i předponu, která je před kořenem, a příponu, která je za kořenem, např. slovo VÝ - LET - NÍK  (předpona - kořen - přípona.) 
  • 36/1 - společně přečteme a úkoly uděláme ústně přes Skype, potom si vypíšete všechna vyznačená slova ze cvičení 1 do ŠS a vyznačíte si v nich barevně kořen 
  • 36/1, d), e) ústně 
  • PS str. 26/1 ústně, 26/2 barevně vyznačit kořen slov 
  • PÍS str. 15

 

4. 11. 

  • PS str. 24 - dokončit
  • PS str. 25 celá  
  • PÍS str. 14 dokončit - prosím ofotit a poslat 

 

  • Kdo z vás nečte žádnou knížku ve svém volném čase, tak si prosím najděte v knihovně knížku, kterou byste si rádi přečetli. Vzájemně si knížky, které máte buď rozečtené nebo se je teprve chystáte číst, ukážeme a představíme. 

 

3. 11. 

  • PS str. 24/1, 2, 3, 4 
  • UČ str. 35 - nadpis do ŠS: SLOVA PROTIKLADNÁ + žlutý rámeček 
  • 35/1 přečíst a ústně udělat podúkoly 
  • 35/2 ústně - můžeme udělat společně přes Skype 
  • 35/3 - napsat dvojice do ŠS 
  • PÍS str. 14 - prvních 8 řádků 
  • ČÍT str. 30, 31 - číst nahlas a otázky odpovědět ústně

2. 11. 

  • UČ str. 34 - nadpis do ŠS: SLOVA SOUZNAČNÁ + žlutý rámeček 
  • 34/1 ústně 
  • 34/2 na F 
  • 34/3 napsat do ŠS - prosím ofotit a poslat ke kontrole 

 

23. 10. 

  • PS str. 23 celá 

  • PL „JEŽEK“  - v rámci výtvarné výchovy vybarvit ☺ 

  • PÍS str. 13 – prosím ofotit a poslat

 

 

22. 10. 

  • UČ str. 33 – do ŠS nadpis: SLOVA NADŘAZENÁ, PODŘAZENÁ A SOUŘADNÁ + žlutý rámeček
  • 33/1 ústně
  • 33/2 napsat do ŠS – prosím ofotit a poslat ke kontrole
  • 33/3 ústně nebo na F
  • ČsP – TÝDEN 2, DEN 5

 

21. 10. 

  • PS str. 22/2, 3 - prosím stranu ofotit a poslat ke kontrole 
  • ČÍT str. 28, 29; otázky odpovědět ústně 
  • PL "ANANAS" 

 

20. 10. 

  • UČ str. 32 - nadpis do ŠS: NAUKA O SLOVĚ + žlutý rámeček 
  • 32/1 přečíst si 
  • 32/2 přečíst si celé a podúkoly vypracovat ústně 
  • PS str. 22/1
  • PL ČTENÍ S POROZUMĚNÍM TÝDEN 2, DEN 4 - prosím ofotit a poslat 

 

19. 10. 

  • UČ str. 30, 31 - projděte si ústně test, který si napíšeme na známky, jakmile se vrátíte do školy
  • PÍS str. 12 - prosím ofotit a poslat 

 

16. 10. 

  • UČ str. 29/5 nejprve doplnit na F, poté první čtyři větné celky napsat do ŠS (končí slovem ...nálepky...) - tužkou vlnovkou podtrhnout slovesné tvary, určit a napsat za každý větný celek, zda se jedná o větu jednoduchou (VJ) nebo o souvětí (S) a u souvětí napsat jeho vzorec - prosím ofotit a poslat 
  • ČsP TÝDEN 2, DEN 3 
  • PÍS str. 11

 

15. 10. 

  • UČ str. 29/4 do ŠS napsat daný vzorec a k němu napsat souvětí tak, aby vzorci odpovídalo - toto cvičení prosím ofotit a poslat ke kontrole 
  • PL "Hrad" 
  • ČÍT str. 27 - přečíst si, otázky odpovědět ústně 
  • ČTENÍ S POROZUMĚNÍM (ČsP) TÝDEN 2, DEN 2 - společně zkontrolujeme při nástupu do školy, prosím uschovat 

 

14. 10. 

  • UČ str. 28/3 podtrhnout na F slovesa vlnovkou, zakroužkovat spojky a určit vzorec souvětí 
  • 29/4 - napsat vzorec souvětí do ŠS a vymyslet ke každému vzorci libovolné souvětí tak, aby odpovídalo danému vzorci
  • PL "Stromy a muchomůrka" 
  • PÍS str. 10 dokončit, kdo nestihl ve škole 
  • ČÍT str. 26 přečíst, otázky odpovědět ústně 

 

Probrané učivo ze dne:

12. 10. 

  • PS str. 17, 18 
  • UČ str. 28  - nadpis do ŠS: STAVBA SOUVĚTÍ
  • žlutý rámeček přečíst si 
  • 28/1 ústně, poté tři libovolná souvětí napsat do ŠS

 

9. 10. 

  • UČ str. 26 - pročíst si žluté tabulky
  • 27/2 ústně 
  • 27/3 na F a ústně 

 

8. 10. 

  • PS str. 13 dokončit, kdo ještě nemá hotové 
  • PS str. 16 dokončit 
  • UČ str. 26 - SPOJOVÁNÍ VĚT 
  • pročíst si žlutý rámeček 
  • 26/1 přečíst si věty a vyhledat ústně všechny spojky 
  • PÍS str. 8

 

7. 10. 

  • PÍS str. 7
  • UČ str. 24 - žlutý rámeček přečíst si 
  • 24/1 - vyhledat slovesa a na F je podtrhnout vlnovkou, podle počtu sloves určit, zda se jedná o větu jednoduchou nebo o souvětí
  • modrý rámeček ústně 
  • 25/2 -  vyhledat slovesa a na F je podtrhnout vlnovkou, podle počtu sloves určit, zda se jedná o větu jednoduchou nebo o souvětí
  • modrý rámeček ústně 
  • 25/3 ústně 

 

 

2. 10. 

  • UČ str. 20/12, 13 ústně odůvodnit
  • 21/14 doplnit na F, 4 libovolné věty napsat do ŠS 

 

1. 10 

  • UČ str. 19/8 pojmenovat obrázky a seřadit názvy podle abecedy do ŠS 
  • 19/9 na F 
  • 18/3 ústně, doplňovaná slova napsat správně do ŠS
  • 20/11 ústně 

 

30. 9. 

  • UČ str. 18/4, 5, 6 na F + ústně odůvodnit
  • 19/7 napsat správně do ŠS 
  • PÍS str. 5
  • ČÍT str. 20, 21

 

29. 9. 

  • UČ str. 17 - nadpis do ŠS: PÁROVÉ SOUHLÁSKY UVNITŘ A NA KONCI SLOVA
  • pročíst si žlutý rámeček 
  • 17/1, 2 na F + ústně odůvodnit 

 

 

24. 9. 

  • UČ str. 16/8 na F nebo ústně
  • 16/9 diktát - domácí příprava - příští týden budeme psát na známky 
  • 16/10 ústně 
  • PS str. 11
  • PÍS str. 4
  • ČÍT str. 17, 18

 

 

23. 9. 

  • UČ str. 15/4 na F 
  • 15/5 - věty v množném čísle napsat do ŠS 
  • 15/6, 7 ústně
  • PS str. 10
  • ČÍT str. 14, 15, 16

 

22. 9. 

  • UČ str. 14 - nadpis do ŠS: PSANÍ I, Í PO MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH, PSANÍ Y, Ý PO TVRDÝCH SOUHLÁSKÁCH
  • vypsat si do ŠS měkké a tvrdé souhláky (ž, š, č, ř, c, j, ď, ť, ň) (h, ch, k, r, d, t, n) 
  • 14/3 napsat do sešitu, prozatím barevně nevyznačovat, budeme vyznačovat až zítra ve škole
  • ČÍT str. 12, 13

 

21. 9. 

  • UČ str. 13/1 přečíst si text a vypracovat do ŠS cvičení 1. - 6.  
  • 13/13 ústně 
  • PÍS str. 3
  • ČÍT str. 9 - 11

 

16. 9. 

  • PS str. 9
  • PÍS str. 2

 

15. 9. 

  • UČ str. 12/6 ústně
  • 12/7 - první řádek do ŠS 
  • 12/8, 9 ústně 
  • 12/10 vytvořené dvojice napsat do ŠS 
  • PS str. 8 dokončit 
  • ČÍT str. 6, 7, 8
  • PÍS str. 2 - prvních 5 řádků

 

14. září

  • UČ str. 11/1, 2  ústně 
  • 11/3 - první dva řádky napsat do ŠS 
  • 11/4 ústně 
  • 11/5 - první řádek napsat do ŠS 
  • PS str. 8/1, 2, 3 

11. září 

  •  PS str. 7 dokončit 
  • procvičovat abecedu a řazení slov podle abecedy 

 

10. září 

  • UČ str. 10 - zopakovat si zpaměti abecedu
  • do ŠS napsat abecedu velkými tiskacími písmeny
  • 10/2, 3 ústně 
  • PS str. 7/ 1, 2, 3 

9. září

  • UČ str. 9 - Popis - naše škola 
  • celou stranu přečíst a ústně si vypracovat cvičení z dané strany
  • při popisu naší školy užívat slova z nabídky

 

  • PS str. 6/15, 16, 17