Obsah

Probrané učivo

22. 1. 

 

21. 1. 

 

20. 1. 

 

19. 1. 

 

18. 1. 

 

15. 1. 

 

14. 1. 

 

13. 1. 

 

12. 1. 

  • UČ str. 51/4 - slovní úloha i se zápisem, výpočty a odpověďmi do ŠS 
  • UČ str. 52 - vyvození písemného násobení https://www.matyskova-matematika.cz/7-dil/video/str-52/
  • 52/1 opsat příklady do ŠS a vypočítat do ŠS 
  • 52/2 na F 
  • PS str. 37/1
  • PS str. 35/3 

11. 1. 

  • UČ str. 51
  • 51/1 ústně 
  • 51/2, 3 příklady do ŠS 
  • PS str. 35/1, 2 
  • psali jsme pětiminutovku na násobení a dělení  - můžete doma vyzkoušet - rodič diktuje příklad, dítě píše pouze výsledek 

 

8. 1. 

  • PS str. 34

 

7. 1. 

  • psali jsme pětiminutovku - násobení a dělení v oboru malé násobilky 
  • PS str. 33 dokončit

 

6. 1. 

  • PS str. 33/1

 

5. 1. 

  • PS str. 31
  • UČ str. 49 - nadpis do ŠS: NÁSOBENÍ MIMO ROZSAH MALÉ NÁSOBILKY
  • 49/1 a) do ŠS, zbytek ústně a na F 
  • 49/2a), b), c) do ŠS - rozepsat jednotlivé příklady tak, jako ve cvičení 1, zbytek úszně nebo na F 
  • https://www.matyskova-matematika.cz/7-dil/video/str-49/

4. 1. 

 

16. 12. 

  • PS str. 32/3, 4, 5
  • PS str. 30/1

 

15. 12. 

  • UČ str. 46
  • 46/3 a), b), c) - do ŠS, zbytek na F 
  • PS str. 32/1, 2 

 

8. 12. 

4. 12. 

V rámci dnešního dne jsme pracovali na pracovních listech s mikuláškou tematikou. 

3. 12. 

2. 12. 

 

1. 12. 

  • pracovali jsme v pracovních listech - opakování GEO 
  • doma do SEŠ GEO -
  1. nakreslete křivou čáru a narýsujte dvě přímé čáry
  2. narýsujte lomenou čáru 
  3. vyznačte body A, B, C a spojte je pomocí pravítka
  4. narýsujte dlouhou přímou čáru a vyznačte na ní body K, L, M, N
  5. Narýsujte přímou čáru a vyznačte body A, B, které na ní neleží a body C, D, které leží na této přímé čáře 

30. 11. 

  1. narýsujte 3 libovolné přímky a, b, c
  2. narýsujte přímku b a vyznačte na ní bod A a bod B 
  3. vyznačte bod D a poté narýsujte přímku, která tímto bodem prochází 
  • další úkoly do SEŠ GEO:
  1. narýsuj tři přímky e, f, g
  2. Narýsuj přímky k, l. Na přímce k vyznač bod R, na přímce l vyznač bod N. 

 

27. 11. 

  • PS str. 29/1, 3 
  • v pondělí bude GEO - nezapomenout SEŠ GEO, pravítko, ořezané tužky 

 

26. 11. 

  • psali jsme slovní úlohy na známky
  • PS str. 28/1, 4 

 

25. 11. 

 

24. 11. 

  • PS str. 26
  • PL ČTENÍ S POROZUMĚNÍM 

 

23. 11. 

 

20. 11. 

 

19. 11. 

 

Distanční výuka: 

Kdo z dětí bude mít zájem a vhodné technické podmínky, může se se mnou od 10:00 spojit přes Skype. Najdete mě pod jménem Kristýna Trojanová. Budu se na vás těšit. Vysvětlíme si, co bude potřeba a domluvíme se na další spolupráci. :-)

Kdo z dětí se bude chtít připojit na Skype, pusťe si prosím před tím z odkazu Matýskovu matematiku. Vše je tam názorně vysvětleno. My poté společně zkontrolujeme, popřípadě si vysvětlíme to, čemu nerozumíme. 

16. 11. 

 

13. 11. 

 

12. 11. 

 

11. 11. 

 

10. 11. 

 

9. 11. 

 

6. 11. 

 

5. 11. 

 

4. 11. 

 

3. 11. 

 

2. 11. 

 

 

23. 10. 

 

  • PS str. 15 

  • 15/1 pokyny: 

  1. doplňte všechna sudá čísla ve třetí desítce a vybarvěte je žlutou barvou (21 – 30) 

  2. doplňte všechna lichá čísla v první desítce a vybarvěte je modrou barvou (1 – 10) 

  3. doplňte všechna sudá čísla v šesté desítce a vybarvěte je červeně (51 – 60) 

  4. doplňte všechna lichá čísla v desáté desítce a vybarvěte je zelenou barvou (91 – 100) 

  • další cvičení vypracovat dle zadání, stránku 15 prosím ofotit a poslat ke kontrole

 

22. 10. 

 

21. 10. 

 

20. 10. 

  • PS str. 12 dokončit 
  • PS str. 13 - stránku prosím ofotit a poslat ke kontrole 

 

19. 10. 

  • PS str. 11 celá - stránku prosím ofotit a poslat 
  • PS str. 12/1, 2 

 

16. 10. 

  • PS str. 10 celá 

 

15. 10. 

 

14. 10. 

 

Probrané učivo ze dne: 

12. 10. 

 

8. 10. 

 

7. 10. 

 

2. 10. 

  • UČ str. 20 - zopakovat násobky 8, 9 
  • 20/1, 2, 3, 4 výsledky ústně 
  • 21/2, 3 na F 
  • žlutý rámeček na str. 21 napsat do ŠS
  • 21/4 říct si ústně, jak budu řešit slovní úlohu

 

1. 10. 

 

30. září

  • UČ str. 18/1, 2, 3, 4 na F nebo ústně
  • 19/2 na F nebo ústně 

 

29. září

 

24. září 

 

23. září 

 

22. září 

  • UČ str. 12 ústně 
  • 12/1, 2 a), b) do ŠS
  • 12/3, 4 a), b) do ŠS 
  • UČ str. 13 - všechny žluté rámečky do ŠS 
  • 13/1, 2, 3 na F nebo ústně 
  • zítra píšeme pětiminutovku na násobení a dělení číslem 2 

 

21. září

  • PS str. 5
  • UČ str. 11 - pročíst si žluté tabulky
  • 11/1 a), b) přepsat do ŠS 
  • 11/2 na F 
  • 11/3 ústně 

 

 

17. září

  • UČ str. 10 - nadpis do ŠS: PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ
  • projít si postupy ve žlutých rámečcích
  • 10/1 a), c) do ŠS
  • 10/1 b), d) na F 
  • 10/2 a), c) do ŠS
  • 10/2 b), d) na F 
  • 10/3 a), c) do ŠS
  • 10/3 b), d) na F 
  • PS str. 4/4, 5
  • PS str. 5/1, 2 

 

16. září 

  • UČ str. 9/1, 2 na F nebo ústně 
  • 9/3 na F 
  • 9/4, 5 ústně 

 

15. září

  • UČ str. 8/1 ústně nebo na F 
  • 8/2 a), b) do ŠS 
  • 8/2 c), d) ústně 
  • 8/3, 4 ústně
  • pročíst si žluté rámečky

 

14. září 

  • UČ str. 7/1, 2 ústně 
  • 7/3 vybrané tři příklady z každé tabulky napsat do ŠS 
  • 7/4, 5 ústně 
  • PS str. 4/1, 2, 3

 

11. září 

  • UČ str. 6 - vypočítat na F nebo ústně
  • 6/1 d), e) - přepsat do ŠS 
  • 6/2 c, d) - přepsat do ŠS 

 

10. září 

  • PS str. 2/4, 5, 6

9. září 

  • UČ str. 5 - cvičení vypracovat na folii, popřípadě ústně
  • žluté rámečky napsat do ŠS