18. 5. CHLAPCI a 21. 5. DÍVKY
Tento týden máte za úkol práci na zahradě nebo v domácnosti. Při práci pořiď zase fotodokumentaci (2-3 fotky), napiš, co jsi dělal (pokud to nepůjde poznat z fotek) a pošli na email nebo skype.
______________________________________________________________________________________________
4. 5. CHLAPCI a 7. 5. DÍVKY
Stále platí úkol práce na zahradě. Při práci pořiď zase fotodokumentaci (2-3 fotky), napiš, co jsi dělal (pokud to nepůjde poznat z fotek) a pošli do pondělí na email nebo skype.
______________________________________________________________________________________________
27. 4. CHLAPCI a 30. 4. DÍVKY
Tento týden máte za úkol opět práci na zahradě. Při práci pořiď zase fotodokumentaci (2-3 fotky), napiš, co jsi dělal (pokud to nepůjde poznat z fotek) a pošli do pondělí na email nebo skype.
______________________________________________________________________________________________
20. 4. CHLAPCI a 23. 4. DÍVKY
Pokračujeme v ovocných dřevinách. Minule jste měli ovocné stromy, dnes to samé zpracujte o ovocných keřích (angrešt, rybíz, borůvka, ....)
Vyber si jakékoliv 2 druhy ovocných keřů a popiš jejich vlastnosti, pěstování atd. Svou práci napiš ve wordu a pošli na email nebo skype. O každém druhu stačí 6 informací.
______________________________________________________________________________________________
13. 4. CHLAPCI a 16. 4. DÍVKY
Dnes máme téma OVOCNÉ DŘEVINY. Vyber si jakékoliv 2 druhy ovocných stromů a napiš ve wordu, jaké mají jejich plody vlastnosti a svou práci mi pošli na email. O každé odrůdě stačí 6 informací.
______________________________________________________________________________________________
6. 4. CHLAPCI a 9. 4. DÍVKY
Venku je pěkné počasí, tzn., že stále platí úkol práce na zahradě.
Při práci pořiď zase fotodokumentaci (2-3 fotky), napiš, co jsi dělal (pokud to nepůjde poznat z fotek) a pošli mně na email nebo skype.
______________________________________________________________________________________________
23. 3., 30. 3. CHLAPCI a 26. 3. DÍVKY
Práce na zahrádkách i v domácnosti je stále dost. Proto nechám na vás jakou práci si vyberete a uděláte ji místo rodičů. Při práci pořiď zase fotodokumentaci (2-3 fotky), napiš, co jsi dělal (pokud to nepůjde poznat z fotek) a pošli mně na email nebo skype.
______________________________________________________________________________________________
16. 3. CHLAPCI a 19. 3. DÍVKY
Stejný úkol jako minulý týden.
______________________________________________________________________________________________
9. 3. CHLAPCI a 12. 3. DÍVKY
Brzy začne jaro a už nyní začínají jarní práce na zahrádkách. Zeptej se rodičů, s čím bys mohl na zahradě pomoci (např. hrabání trávníku, zametení chodníku, úklid větví po stříhání stromů, atd.) Pořiď pár fotek z průběhu tvé práce. Na tuto činnost budete mít 14 dní. Pošlete fotodokumentaci své práce do konce března.
______________________________________________________________________________________________
2. 3. CHLAPCI a 5. 3. DÍVKY
Určitě máte doma pokojové rostliny. Vyber si jednu a napiš, jak se o ni staráš (spíš měl bys se starat): Květinu vyfoť, zjisti, jak se jmenuje, jak často ji zaléváš, kde je umístěna (na okně, u okna, na poličce, ...), jestli vám doma kvete, jakou má barvu květů, případně další zajímavosti o dané kytce.
Vypracuj ve wordu ( práce bude mít název, obrázek a maximálně 6 odrážek) a pošli ke kontrole.
______________________________________________________________________________________________
23. 2. CHLAPCI a 26. 2. DÍVKY
Začalo období jarního předpěstování různých druhů zeleniny - papriky, rajčata, salátu, ...
Také si můžeš vypěstovat řeřichu, bazalku. Podívej se doma, jaká semínka máte a několik semínek (3 - 5) jednoho nebo dvou druhů si zasej třeba do kelímků od jogurtu. Průběh vaší práce si foťte a fotodokumentaci přidejte k postupu při zpracování protokolu.
Protokol o vaší práci napíšeš ve Wordu a bude vypadat takto:
Jméno, třída, datum
Název: PŘEDPĚSTOVÁNÍ ZELENINY
Pomůcky:
Postup: (napíšeš, jak jsi při práci postupoval) - stručně a jasně
Fotodokumentace
______________________________________________________________________________________________