ZŠ a MŠ Březník
Základní škola
a mateřská škola Březník

Základní škola a mateřská škola Březník hledá pracovníka úklidu na odpolední směnu, úvazek 2 hodiny. Jedná se o úklid učeben základní školy v 1. patře.
Nástup možný od 1. května.

Informace pro zájemce na čísle 721 603 781nebo osobně v ZŠ Březník.

Doplněk školního řádu ZŠ a MŠ Březník od 12. října 2020

DISTANČNÍ VÝUKA

Ve školském zákoně je nově zakotvena povinnost distanční výuky, ZŠ a MŠ Březník vydává tento doplněk školního řádu:

Povinnosti žáků

Žáci jsou povinni se řádně vzdělávat, jak prezenční, tak distanční formou výuky, při ní v míře odpovídající okolnostem.

Zákonný zástupce žáka je povinen doložit důvody nepřítomnosti žáka ve vyučování nejpozději do 3 kalendářních dnů od počátku nepřítomnosti žáka, jak při prezenční výuce, tak při distančním vzdělávání. 

Žák je povinen být případě mimořádných opatření vybaven ochrannými prostředky dýchacích cest a používat je předepsaným způsobem.

Režim vyučovacích hodin a přestávek:

  • rozvrh při prezenční výuce, je časovým vodítkem (všeobecně vzdělávací předměty budou ve stejnou dobu jako v rozvrhu), výchovy budou časově omezeny
  • časové rozvržení distanční výuky odpovídá časovému rozvržení prezenční výuky viz ROZVRH HODIN a bude stanoveno vždy pro konkrétní případy na webu školy, např. odlišně při distanční výuce celé třídy, nebo kombinace distanční výuky pro jednu část třídy a prezenční výuku pro druhou část
  • při distanční výuce budou vyučujícími respektována specifika tohoto způsobu vzdělávání, jako jsou odlišné technické vybavení a možnosti žáků, náročnost dlouhodobé práce s počítačem, dlouhodobé sledování monitoru, nevhodné držení těla, atd.
  • délku výuky a přestávek stanovuje pedagog při distančním vzdělávání podle charakteru činnosti a s přihlédnutím k základním fyziologickým potřebám žáků, jejich schopnostem a reakcím.

Distanční vzdělávání škola zajistí podle možností svých a možností žáků:

  •  synchronní on-line výukou (pedagogický pracovník pracuje v určené době se skupinou žáků prostřednictvím domluvené komunikační platformy)
  • asynchronní výukou (žáci pracují individuálně na zadaných úkolech, tempo a čas si volí sami);
  •  off-line výukou, bez kontaktů přes internet, a to buď předáváním písemných materiálů poštou či osobním vyzvedáváním, telefonicky,
  • individuálními konzultacemi žáků a pedagogických pracovníků,
  • komunikací pedagogických pracovníků se zákonnými zástupci žáků,
  • zveřejněním zadávaných úkolů a následným zveřejněním správného řešení,
  • informováním žáka o jeho výsledcích, poskytováním zpětné vazby, uplatňováním zejména forma-tivního hodnocení, a vedení žáka k sebehodnocení
  • pravidelnou a průběžnou komunikací s žákem, způsobem odpovídajícím jeho možnostem, technickému vybavení a rodinným podmínkám,
  • průběžnou kontrolní a hospitační činnost vedení školy.

Při distančním vzdělávání nelze realizovat vzdělávání v plném rozsahu plánovaném pro prezenční výuku, škola se zaměří především na stěžejní výstupy v českém jazyce, matematice a cizím jazyce. Priority ve vzdělávání budou operativně určovány podle délky distanční výuky, zda půjde o krátkodobé či dlouhodobé zákazy přítomnosti žáků ve školách.

Hodnocení výsledků vzdělávání

  • Při distančním vzdělávání, zajišťovaném jakoukoli formou, žák vždy dostane zpětnou vazbu o výsledcích svého vzdělávání a plnění zadaných úkolů, je uplatňováno především formativní hodnocení
    (Formativní hodnocení je orientováno na dosažení společného cíle žáka a učitele – podporuje další efektivní učení a kompletní porozumění probírané látce).,
  • jak klasifikačním stupněm, tak slovním hodnocením. Po uzavření určitých celků učiva je provedeno celkové hodnocení výsledků žáka při osvojování učiva tohoto celku.

Výsledky vzdělávání:

  • prezenční formou jsou dokládány i písemnými pracemi žáka (testy, prověrky),
  • při distanční výuce výsledky jeho práce ukládány ve formě osobní složky, v listinné, nebo digitální podobě (u učitele daného předmětu)

Zapojení žáka či nedostačující míra zapojení do distanční výuky bude individuálně řešena vyučujícím ve spolupráci s žákem a zákonným zástupcem, aby mohl být žák hodnocen klasifikačním stupněm.

V případě nezapojení se žáka do distanční výuky (vyjma omluvené absence), učitel předmětu informuje zákonného zástupce a oznámí tuto skutečnost vedení školy, aby mohlo být nalezeno uspokojivé řešen.

Zákonní zástupci jsou při distančním vzdělávání informováni průběžně, pravidelně ve stanovených intervalech, prostřednictvím

  • komunikační platformy školy (web školy, e-maily, další smluvené komunikační prostředky),
  • písemnou korespondencí, telefonicky, osobně.

 

V Březníku 9.10.2020

Datum vložení: 9. 10. 2020 14:04
Datum poslední aktualizace: 9. 10. 2020 14:23
Autor: Mgr. Martina Kobrová

Základní škola

Zápis

Zápis do 1. a 6. ročníku

            Edupage

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Obec Březník

         Obec Březník

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:3
DNES:207
TÝDEN:2384
CELKEM:569978